Hop til indhold
Guest Trinetease

FKK København

Recommended Posts

Guest Trinetease

 

 

FKK København

Kære drenge og piger

Nu har jeg i adskillige år læst om hvor meget Rejsenetværk og flere andre, de ønsker sig muligheden for at kunne få en oplevelse i Danmark, der ligner den oplevelse de får når de besøger FKK klubber i Tyskland.

Jeg har hæftet mig ved at de er helt på det rene med, at de ikke kan forvente de samme faciliteter hos et sted i Danmark, der forsøgvis vil afprøve et FKK lignende arrangement, som de er vant til på de tyske klubber.

Derfor vil jeg gerne prøve at afholde et FKK lignende arrangement i nogle lokaler, der trods sine FKK begrænsninger, nok samtidig udgør nogle af de mest velegnede lokaler, som det er realisktisk at kunne leje i København til det første forsøgsvise arrangement.

Så hvis interesserede mænd og piger er friske på at vi improviserer på dagen, og at vi sammen får det bedste ud af de fysiske rammer jeg kan tilbyde, så er jeg den der står klar med lokalerne, og som værtinde til det første FKK arrangement i København.

Lokalerne

En stor lounge med bar, 2 sofaer og siddepladser i baren.

Et lukket køkken til værtinden.

3 separate hyggerum til sex.

Et bad med toilet og håndvask.

Bemærk at man kan gå på toilettet bag lukket dør.

Det er således muligt at benytte toilettet, samtidig med at en anden står under bruseren.

Udnyttelse af lokalerne

Jeg påtænker et arrangement over 9 timer, hvor der jo vil kunne komme og gå ganske mange over dagen, men samtidigt vil der nok kunne opholde sig 15 - 20 personer på samme tid, når alle rummene er i brug.

Jeg håber selvfølgelig at så mange mænd og piger som muligt, vil være interesseret i at deltage på dagen, men jeg beder samtidig om alles forståelse for at lokalerne, måske ikke som på de store FKK klubber i Tyskland vil kunne rumme, at alle de mandlige gæster opholder sig i klubben fra den åbner til den lukker.

Hvis blot til og fragang af gæster forløber blot nogenlunde gnidningsløst, udgør det min forventning at lokalerne i det væsentlige vil kunne rumme alle, som de nu kommer og går, men der vil blive oprettet et telefonnr, som alle kan forhøre sig på inden at de kommer - dog behøver I ikke alle at ringe, hvis I kan lade være, da jeg nok får lidt travlt på dagen 

Når jeg skriver så mange piger som muligt, er det med forbehold for, hvis der skulle være større pige interesse end forventet omsætning til, på et grundlag af det antal mænd der kommer som gæster til arrangementet, der vil antallet af piger blive begrænset til, at der er mulighed for at de alle kan omsætte fornuftigt på dagen.

Hensynet til at pigerne kan tjene penge nok på at gæste arrangementet, vil stå over det ønske nogle mænd kan have om at der deltager så mange piger som muligt.

Langsigtet tror jeg at dette er i både mændenes og pigernes interesse, sådan at vi kan få de bedste muligheder for at arrangementet kan etableres som et varigt tilbud til interesserede mænd, om at de også i Danmark kan opleve at gå på klub, sådan som man gør det på FKK i Tyskland.

FKK arrangementet

Arrangementet vil forløbe over 9 timer, fra om eftermiddagen til først på aftenen.

Pigerne betaler 0 kr for at deltage, mens mændene til det første arrangement betaler 250 kr i entre.

I entreen er inkluderet fri kaffe/te, vand og chips, samt noget beskedent, men lækkert at spise, som det er let at stille frem til selvbetjening.

Pigerne tager 800 kr for 30 standard minutter med standard ydelser, fransk, gensidig fransk og dansk samleje.

Entreen betales til værtinden, mens betaling for sex afregnes direkte til glædespigen.

Hav meget gerne lige penge parat, det gør det lettere for både piger og mænd.

Bemærk at fransk til manden ydes med kondom, spørg ikke efter at få det uden, for ingen får fransk uden til manden.

Alle kan blive så længe de ønsker, med forbehold for at der forbigående vil kunne være fuldt hus, uden plads til flere.

Piger og mænd sidder sammen i den samme lounge, en værtinde servicerer piger og mandlige gæster, og sørger for alt det praktiske på dagen.

Som hos FKK i Tyskland, vil der være mulighed for at forlænge den tid man har købt sammen med pigerne, med forbehold for pigernes løbende aftaler med gæsterne, samt at mændene som på klubberne i Tyskland, kan samle kræfter i loungen 1 time eller 2 sammen med de øvrige gæster over en varm kop/et koldt glas, til en sceance mere, eller måske 2 flere sceancer med pigerne.

Denne mulighed for at være sammen med flere piger under det samme besøg, udgør ikke kun en fordel for mændene, men også den fordel for pigerne at de har mulighed for at omsætte flere halve timer på færre gæster, end vanligt på en massageklinik, hvor alle mændene jo kun køber 1 sceance under et besøg.

Forpligtende deltagelse

Da dette arrangement udgør det første prøve arrangement, udgør det samtidig et arrangement, hvor forløbet vil blive evalueret med henblik på om muligt at etablere FKK, som et mere regelmæssigt tilbud til interesserede mænd og piger.

I hvert fald denne første gang, ønsker vi at sortere alle dem fra, der for en entre på kun 250 kr, kunne tænkes blot at møde op for at opleve piger og stemning.
Derfor forpligter alle der møder op, sig til at købe en sceance på 30 minutter oveni entreen på 250 kr, hvorved det ikke er muligt at deltage på dagen for samlet mindre end 1000 kr.

De piger der deltager

Så vidt muligt vil jeg i en tråd på Eroguide, og i annoncer op til arrangementet oplyse om hvilke piger mændene kan møde på dagen, men det er med alle forbehold for at der kan ske afbud, og komme tilmeldinger undervejs, som jeg ikke har mulighed for løbende at holde jer opdateret med helt op til dagen hvor arrangementet afholdes.

Det skal præciseres at forpligtende køb af en sceance af 30 minutter under ens besøg i tillæg af entreen, gælder uanset om det er muligt, eller ikke præcist at oplyse hvilke piger der deltager i arrangementet.

Ingen tøj på, men et håndklæde om livet

Alle mænd skal klæde sig af under besøget, de får udleveret et håndklæde til at tage om livet, og en improviseret mulighed for opbevaring af ens tøj vil bliver arrangeret.

Værdigenstande kan ilægges en klar pose med ens valgte nick skrevet på en label, og vil bliver opbevaret sikkert af værtinden under besøget.

Til interesserede piger

Jeg har nu stedet hvor et sådant arrangement kan afholdes, og er i eget netværk i færd med at kontakte piger, for at høre om de er interesserede i at deltage.

Vil imidlertid opfordre alle interesserede piger til at skrive til mig, og hvis der er stemning for det, vil jeg invitere jer til at bese lokalerne til en snak om jeres eventuelle deltagelse i arrangementet.

Hvornår

Mandag D 21/9 fra 12-21.

Venlig hilsen
Trine Tease

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine, du er så sej :-)

Super arbejde og initiativ.

Jeg beder også til, at man sparer de negative kommentarer og i stedet er med til at skabe en positiv stemning, som dette initiativ i den grad fortjener, og, at dem der har lyst, gør alt hvad de kan for at kunne deltage :-) på dagen :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes det er et godt initiativ, jeg glæder mig til dagen.

Sådan Kaya :-)  

Jeg tyder dit indlæg som, at du deltager :-) 

Du er dermed den første pige, der melder positivt ud, og du er forhåbentlig isbryderen, det baner vejen for de næste og mindst lige så vigtige piger :-)

Så alle i andre piger: Meld endelig jeres deltagelse :-)  

Venligst

French

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er sguda fuldstændig overvældende gigantisk stort! :-) Om ikke andet, så er det første gang i 100 år (+/-), at nogen kommer med et alternativ til det traditionelle massageklinik-koncept! Trine, hatten af og tomlerne op for dig! Super, super!

Og ja, regn med mig - med forbehold for, at jeg kan blive forhindret på dagen.

... Synes vi mangler Rejsenetværkets jubel-indlæg! ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sguda fuldstændig overvældende gigantisk stort! :-) Om ikke andet, så er det første gang i 100 år (+/-), at nogen kommer med et alternativ til det traditionelle massageklinik-koncept! Trine, hatten af og tomlerne op for dig! Super, super!

Og ja, regn med mig - med forbehold for, at jeg kan blive forhindret på dagen.

... Synes vi mangler Rejsenetværkets jubel-indlæg! ;-)

 

Godt gået Trine, pragtfuldt initiativ. Tror dog ikke Rejse vil juble, da det gennem årerne har vist sig at det drejer sig primært om at få prisen ned på det tyske niveau for ham. Og 800,- for 30 minutter er jo mere end det dobbelte af de 50 € som er den gængse tariff i det germanske naboland.. 

Men nu kan han ihvertfald ikke påstå at pigerne i branchen ikke forsøger at få stablet en dansk pendant til FKK på benene.

Jeg håber dog, Trine, at du har undersøgt juridisk, hvordan du står som arrangør, ift rufferi paragrafferne. Det skal helst ikke ende med at myndighederne vil statuere et eksempel med dig. Så check lige op på det, hvis du ikke har gjort det allerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan forsikre for at jeg jubler med i koret Francois :)

Jeg har aldrig villet have prisen ned på tysk niveau, men det ved de godt dem der har fulgt mig.

Tak til pigerne for prisen på de 800 kr - super ;-)

Så er der rum både for at Trine ingen betaling modtager af pigerne, at betaling for sex alene afregnes til pigerne, og at Trine kan få dækket huslejen alene af mændenes entre.

250 kr er en meget moderat entre, når kaffe/te, vand, chips og lidt godt at spise er inkluderet.

Med håndklæde vask på dagen, og alle de timer Trine lægge i dette arrangement, før, under og efter, kan hun nok ikke håbe på meget andet end at det lige løber rundt.

Synes at hun er fantastisk, at hun vil gøre forsøget, og håber at det bliver en succesfuld første gang, for Trine, piger og mænd på dagen.

Det skulle ikke gerne blive en engangs foreteelse, men et tilbud der kan gentages, og vokse sig større fra gang til gang, til gavn for både de mænd og piger der synes om denne måde at mødes på.

I stedet for som brugeren Eastwood så rammende beskrev måden at gå på bordel på traditionel vis "Hit, fuck and run".

Til FKK København er vi ikke henvist til annoncer og billeder på nettet, venterummet på bordellet hvor døren går op, og pigen viser sig, men vi møder de piger i loungen der deltager, og har god tid til over en kop kaffe, en hyggelig snak med piger og øvrige mandlige gæster, at træffe vort valg om hvilken pige vi vil spørge om vi sammen kan gå afsides, os 2 bag en lukket dør - helt som på et bordel til daglig.

For at det fremadrettet skal kunne løbe mere end blot rundt, skal der en del gæster til af 250 kr i entre, for alt det vi får pengene under besøget.

Skulle Trine vælge at arrangere FKK København mere end blot denne ene gang, og pigerne fortsættende tager max 800 kr for 30 standard minutter med standard ydelser, ja så er jeg den der gladeligt betaler 300 - 350 kr i entre, skulle hun vælge at forhøje entreen lidt.

Glæder mig til at se nye og gamle ansigter, hos Trine og pigerne mandag den 21/9 mellem kl 12 og kl 21 :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt begyndelse er svært, det ideelle ville være et passende forhold mellem antal piger og mænd. Er der for mange mænd til antal piger kan det virke som en "bøsseklub" vi kan selvfølgelig hygge os med røverhistorier, men det primært formål med at komme på bordel er at knalde, så jeg håber på en stærkere tilslutning af piger :)

Så kombardo, piger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Nille 3 piger må da være nok. Du knalder jo min 3 timer af gangen med pigen, så med 3 piger er der også nok til dig:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille 3 piger må da være nok. Du knalder jo min 3 timer af gangen med pigen, så med 3 piger er der også nok til dig:-D

Ja, men hvis han så skal igennem alle 3 piger, så bliver der jo desto mindre tid til de andre mænd at være sammen med pigerne - så regn hellere med mindst en pige ekstra, når Nille dukker op - OK, hvis Rejse, så kun tager 1 tur med en pige á 10 min - så går det nok lige op :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

god ide - jeg er frisk hvis jeg kan på dagen :-) og det er i kbh eller omegn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...