Hop til indhold
Gæst

ANMELDELSER

Recommended Posts

Gæst

Hej Admin

Synes godt nok, at mange ikke forstår at forummet Anmeldelser skal bruges til anmeldelser, og ikke efterlysninger. Blev der ikke engang "slået ned" på dette, når folk efterlyser i forummet?

Mvh

ShoppeManden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Admin

Synes godt nok, at mange ikke forstår at forummet Anmeldelser skal bruges til anmeldelser, og ikke efterlysninger. Blev der ikke engang "slået ned" på dette, når folk efterlyser i forummet?

Mvh

ShoppeManden

Enig, brug anmeldelsesfunktionen/rapporter indlæg når du ser et fejlplaceret indlæg, så flytter vi det.

Derudover undersøger vi de tekniske muligheder for at gøre en håndfuld brugere eller mere superbrugere herinde således at de bl.a. ville kunne flytte indlæg og de vil så få et forum hver at styre. 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej Admin

Synes godt nok, at mange ikke forstår at forummet Anmeldelser skal bruges til anmeldelser, og ikke efterlysninger. Blev der ikke engang "slået ned" på dette, når folk efterlyser i forummet?

Mvh

ShoppeManden

Input fra admin overlappede mit indlæg. Hej Shoppemand. Jeg har lige anmeldt dig til admin, for forkert placering. Er det ikke lidt morsomt :-(

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da dejligt at se, at nogen kan få svar fra admin

Du kan da starte med at linke til en af dine egne anmeldelser. hvis de er så perfekt skrevet uden mangler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan da starte med at linke til en af dine egne anmeldelser. hvis de er så perfekt skrevet uden mangler.

Du kan da starte med at fortælle, hvad det har med sagen at gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er Administrator ikke undertegnede, selvom flere skriver det.

Shoppemanden har gjort opmærksom på en problemstilling og fået en kommentar fra en i ledelsen nemlig moderator ;)

FrankJ hiver noget andet end i det hvor han mangler svar, og svaret er jo så så indtil videre har Administrator valgt ikke at følge FrankJs ide. Det er Administrator der kan svare på FrankJs idé da det er et meget overordnet spørgsmål men jeg mindes svagt at han tidligere har afvist lignende ideer men jeg vender der med han ved lejlighed for at høre om holdningen er den samme hos ham eller omom noget af  FrankJs idé kan kobles sammen med udnævnelsen af de nye superbrugere hvis det bliver afklaret at det er muligt rent teknisk at give visse brugere specielle rettigheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da dejligt at se, at nogen kan få svar fra admin

Jeg er heller ikke Administrator. Er det den her han skal svare på? 

Citat: Derfor vil jeg foreslå, at der opstilles en række klare krav til overskrifter, så de bliver informative og meningsfulde. Man kunne fx kræve, at overskriften indeholder følgende:
Pigens navn og alder, by og eventuelt bydel, navn på eventuel klinik og måske en vurdering mellem 1 og 5.
Desuden at der i starten af anmeldelsen angives et link til pigen. Citat slut.

Jeg tror det er svært at få folk til at følge skabeloner, men en del skriver allerede GPens navn og hvilken by eller bydel i overskriften. Desuden en karakter fra 1 til 10. Så det står ikke så slemt til synes jeg.

- Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shoppemanden har gjort opmærksom på en problemstilling og fået en kommentar fra en i ledelsen nemlig moderator

;)

FrankJ hiver noget andet end i det hvor han mangler svar, og svaret er jo så så indtil videre har Administrator valgt ikke at følge FrankJs ide. Det er Administrator der kan svare på FrankJs idé da det er et meget overordnet spørgsmål men jeg mindes svagt at han tidligere har afvist lignende ideer men jeg vender der med han ved lejlighed for at høre om holdningen er den samme hos ham eller omom noget af  FrankJs idé kan kobles sammen med udnævnelsen af de nye superbrugere hvis det bliver afklaret at det er muligt rent teknisk at give visse brugere specielle rettigheder.

Jeg forstår ikke, hvad shoppemanden har med det her at gøre.

Det er muligt, at der tidligere har været fremsat et lignende forslag før - jeg har ikke læst samtlige indlæg igennem før jeg fremsatte mit forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er heller ikke Administrator. Er det den her han skal svare på? 
Ja, det er det - men det er meget længere end dit citat.

Jeg tror det er svært at få folk til at følge skabeloner, men en del skriver allerede GPens navn og hvilken by eller bydel i overskriften. Desuden en karakter fra 1 til 10. Så det står ikke så slemt til synes jeg.

Jeg kan ikke forestille mig, at der er nogen herinde, der ikke kan finde ud af at skrive 20-30 bogstaver i en overskrift.
Det står muligvis ikke slemt til, hvis man har god tid til at sortere de anmeldelser, man ikke har nogen interesse i. Men det kommer vel heller ikke til at stå slemt til, fordi anmeldere skal bruge 30 sekunder ekstra på en anmeldelse.
Jeg har endnu ikke set noget, der minder om et rationelt argument mod mit forslag, så der er ikke håb om en diskussion ud af det - så skal vi ikke bare droppe det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes godt nok, at mange ikke forstår at forummet Anmeldelser skal bruges til anmeldelser, og ikke efterlysninger. Blev der ikke engang "slået ned" på dette, når folk efterlyser i fo

Hvad mener du med "slået ned på"?

Jeg anmelder en del af den slags og så bliver de flyttet. Hvad vil du mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Derudover undersøger vi de tekniske muligheder for at gøre en håndfuld brugere eller mere superbrugere herinde således at de bl.a. ville kunne flytte indlæg og de vil så få et forum hver at styre. 

Noget nyt omkring denne løsning eller er den sat på stand-by?? eller helt droppet??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Noget nyt omkring denne løsning eller er den sat på stand-by?? eller helt droppet??

Den er ikke droppet på nogen måde, Admin har mig bekendt ikke fået det løst teknisk endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...