Hop til indhold
Eksperten

Lidt af hvert

Recommended Posts

Denne anmeldelse er bevidst ikke under anmeldelser, da jeg ikke vil fortælle hvem jeg besøgte, da jeg glemte at spørge om lov til at skrive om det.
Min respekt blandt disse kvinder er umådelig høj, så jeg vil skrive det jeg har på hjertet her.

At besøge professionelle kvinder er en hobby for mig. Nogle spiller golf, andre har en båd og andre igen kan lide at tage til fodboldkampe. Nuvel - det gør jeg også ind i mellem, men ellers er jeg en helt normal i starten af 50, som har en hobby i at finde gode sexoplevelser. Jeg har det fint med det og har praktiseret det i efterhånden en del år, og har haft flere gode og naturligvis også nogle elendige oplevelser. Man skal jo prøve en del før man rammer det rigtige segment.

Østeuropæiske piger tænder mig slet ikke. Det eneste de har i hovedet er penge, og fair nok. Det kan de sikkert også få dækket hos nogle mænd, blot ikke mig. Fjernøstlige piger er også et turn off. De har en eller anden underdanig tilgang til hvide mænd - eller mænd i al almindelighed - som jeg slukker helt på.

Det jeg søger er danske kvinder fra 35 og op, som har taget et bevidst valg, kan leve med det, accepter det, og som derfor også lige så godt kan forene det nyttige med det behagelige. En kvinder som Donna på først Østerbro og som siden sluttede hjemme i privaten i Ballerup var min hidtidige favorit, men hun er desværre stoppet. Derfor har jeg været lidt inaktiv siden. Jeg troede hun var toppen. Dem af jer der har prøvet hende ved så hvad jeg snakker om.
Til lysten igen tog mig og jeg startede min research. Det er næsten lige så spændende. Faktisk er markedet ikke særlig stort. Hvis man søger kvinder der helst skal tage imod i privaten og som ikke har for meget på sidebenene, er valget i København efterhånden begrænset. Jeg faldet over en i Valby og hende blev det. Jeg siger ikke mere om hvem det er eller hvor.

Jeg har en fast måde at gøre det på. Hun skal helst kunne lide at kysse og nusse. Jeg tager altid teten og lægge også hende ned. Hun er sød og fast og kan lide at kæle. Jeg starter med at nusse og kysse bryster, arme, hals og tager mig god tid. Hendes suk undervejs indikerer at jeg gør det rigtige. Jeg sikrer mig ved at spørge at jeg ikke ønsker hun faker, men det gjorde hun naturligvis ikke. Kvinder kan lide den måde - i hvert fald de danske. Kvinder skal være nyvaskede og helst have en svag duft af sæbe - og det havde hende her. Jeg bliver altid tændt af at slikke fisse og kan gøre det hele søndag formiddag. Eksperimentere med hvordan jeg gør det rigtigt og rammer de rigtige punkter. Køre hende langsomt op til hun får sin orgasme. Det lykkedes også til fulde for hende. Det hele ramte perfekt. Jeg havde hende i min hule hånd, og da hun kom tog hun selv de sidste 3-4 strøg med hånden hvorefter hun gik i krampeorgasme. Den slags som tager flere minutter at komme sig over. Hun nærmest vred min hånd ad led. Hun nåede at sige at "hvor er du blevet udlært" før hun bare lagde sig nærmest i fosterstilling og lod orgasmen tage den tid det tog. Jeg nusser og kysser stadig inderlår og ind i mellem strejfer jeg klitten men huner stadig voldsomt øm.

Lidt efter lægger jeg mig op til hende og hun krammer sig ind til mig og bare nyder nærheden. Det er ofte nok for mig. Det er skønt at give sin kvinde orgasme på den måde. Det sjove er - og det er altså ikke derfor at jeg gør det - så føler både amatører og professionelle kvinder at de på en måde skylder mig noget ved det. Jeg ved ikke om det er noget genetisk, men man får altid de bedste oplevelser når kvinden er kommet først. Og denne gang var det mig der for en sjælden gang blev overrasket. Hun ville gøre det ekstra godt for mig.

Jeg var naturligvis tændt og mænd producerer jo også smørelse men der var ikke noget med at tørre af først (jeg var nu også ren). Da hun var sig selv igen, startede hun langsomt. Hun nussede og kyssede mig også og nåede også min pik. Ikke bare den, men nosser og ja ... gæt selv ... fik også behandling. Jeg har aldrig fået blowjob på den måde før. Der var intet med at tage den i munden og køre frem og tilbage. Ikke på noget tidspunkt brugte hun hånd til andet end at kilde med. Først til allersidst kom pikken i munden og efter 30 sekunder der advarede jeg hende at blev hun ved så kom jeg, men det gjorde ikke noget (hun vidste nøjagtig hvad hun gjorde) og blev ved til jeg ved jeg sprøjtede vildt i hendes mund, og hun slugte som det naturligste. Den lækreste udløsning jeg nogensinde har fået. Jeg blev ved og ved og det snurrede helt ud i tæerne. Det var fantastisk. Hun drillede mig også bagefter ved at kysse her og der. Til sidst krøb hun op til mig med det skønneste smil og jeg gengældte.
Det var på en måde at hun drillede mig til udløsning, uden jeg egentlig ikke bemærkede at det var den ved det gik, før det var alt for sent. Det var nok det mest erotiske jeg endnu har oplevet.

Det kræver en gengældelse. Jeg skal have hende en time næste gang, og så prøve at elske med hende også. Hun giver det ultimative blowjob, men jeg tror også kun jeg fik det fordi jeg gav hende først.

Jeg sendte en sød SMS til hende da jeg kørte hjem. Jeg fik også et sødt svar tilbage og hun kunne også stadig mærke det i kroppen.

Tænk at man skal blive 50 før man fik det blow job man fremover vil sammenligne alle andre med.

God jagt derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...