Hop til indhold
Guest Nordjyden37m

Har I købt en film af "hende"?

Recommended Posts

Guest Nordjyden37m

Kære alle

Jeg siger på ingen måde, at denne profil er fake, men et par ting i vores mail-udveksling undre mig. Så inden jeg smider et par hunderede ud i cyberspace vil jeg lige høre om nogen har erfaringer men denne 

https://annoncelight.dk/showad/179428

- og på forhånd undskyld, hvis jeg har lagt denne tråd ind et forkert sted. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle

Jeg siger på ingen måde, at denne profil er fake, men et par ting i vores mail-udveksling undre mig. Så inden jeg smider et par hunderede ud i cyberspace vil jeg lige høre om nogen har erfaringer men denne 

https://annoncelight.dk/showad/179428

- og på forhånd undskyld, hvis jeg har lagt denne tråd ind et forkert sted. 

 

Den ligger i det rigtige forum indtil andet er bevist.

Betal endelig IKKE med mobilepay, så er pengene helt tabt, så hellere lave en bankoverførsel, så kan du få pengene tilbageført fra scammern.

Annoncen tyder på imo fusk og lusk.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle

Jeg siger på ingen måde, at denne profil er fake, men et par ting i vores mail-udveksling undre mig. Så inden jeg smider et par hunderede ud i cyberspace vil jeg lige høre om nogen har erfaringer men denne 

https://annoncelight.dk/showad/179428

- og på forhånd undskyld, hvis jeg har lagt denne tråd ind et forkert sted. 

 

http://motherless.com/m/Aaron24

Profilen tilbyder jo et bevis for en 50'er. Har du forsøgt det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nordjyden37m

Falsk alam. Fin bette video. 

Nu spøger jeg muligvis lidt dumt, men skal jeg slette tråden, eller kan den flyttes til et andet sted? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Falsk alam. Fin bette video. 

Købte du kun video?

Du har bemærket det link jeg lagde, hvor et af hendes billeder ligger offentligt? Er der noget på billede/video der klart identificerer hende/kulissen som dansk? Taler hun fx?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nordjyden37m

Jeg købte et billede af hende. Her var skrevet mit navn. Videoen er ganske fin, lidt kort, men det står jo også i annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmm .....først et spørgsmål om "det er fake" ...55min senere ...."den er god nok" ....ved mobilepay får man oplyst et telefonnummer der vist nok tilhører en bankassistent i den modsatte ende af landet ift trådstarteren ... og pågældende bankassistent ligner næppe et lille nips ... gad nok vide om kontonummer er til samme bank eller hun benytter en anden bank til sin lille bibeskæftigelse (den har stået på i et halvt års tid)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nordjyden37m

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, Marqui. 

Min tvivl gik på følgende:

1. Det mobile-nummer der var opgivet tilhørte en mand. 

Da jeg spurgte om dette, gik forklaringen på, at det var kæresten. Jeg tillod mig at slå ham op på FaceBook da navnet var lidt specielt. Han stod som single. 

Fik en forklaring på, af der også var en grund dertil. Humm. Købte så et billede hvor mit navn stod på. 

Videoen ligner så afgjort noget der er optaget hjemme i dansk badeværelse. Fin lille video. Kønt ansigt. 

 

Så. Jo. Det kan sikkert både være svindel og humbug, men videoen er fin og kom efter få minutter fra betalingen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...så vidt jeg bliver oplyst, tilhører mobilnummeret nok en person med et usædvanligt navn, der måske nok kan lede tankerne i retning af en tysk film instruktør ... men på bankens hjemmeside synes det unægteligt at lige en kvinde i lidt anden kaliber end 'nips' ...

Du har så lavet fem indlæg, hvoraf 4 er i denne tråd ...

Redigeret af Marqui

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nordjyden37m

Marqui: Det er sandt, at jeg er ny herinde. Du har nok tabt mig mht. bankens hjemmeside? Du ved sikkert noget jeg ikke ved. 

Jeg slog fyren op på FB og det passende nu meget godt med, at han kunne have en ung kæreste. 

Det er muligt at jeg er blevet snydt, men har dybest set fået det jeg betalte for - og det var sådan set derfor jeg skrev "den er god nok". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...så vidt jeg bliver oplyst, tilhører mobilnummeret nok en person med et usædvanligt navn, der måske nok kan lede tankerne i retning af en tysk film instruktør ... men på bankens hjemmeside synes det unægteligt at lige en kvinde i lidt anden kaliber end 'nips' ...

Du har så lavet fem indlæg, hvoraf 4 er i denne tråd ...

ja det er ikke nemt at være ny herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg købte et billede af hende. Her var skrevet mit navn. Videoen er ganske fin, lidt kort, men det står jo også i annoncen. 

Det er desværre ganske nemt at tilføje navn etc. på billeder. Photoshop er desværre blevet hver mands eje idag. Hvis jeg skal stole på et billed fra en pige som i denne annonce, skal hun holde dagens avis, og der skal være nogle tydelige danske kendetegn i omgivelserne, som f.eks. en dansk stikkontakt eller tilsvarende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ligger i det rigtige forum indtil andet er bevist.

Betal endelig IKKE med mobilepay, så er pengene helt tabt, så hellere lave en bankoverførsel, så kan du få pengene tilbageført fra scammern.

Annoncen tyder på imo fusk og lusk.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Øh - jeg er næsten helt sikker på, at der gælder samme regler for MobilePay som ved bankoverførsel - pengene er tabt, hvis modtageren ikke er reel.

Ved nethandel for eksempel skal man altid benytte betalingskort, for der kan pengene føres tilbage, ved bankoverførsel er pengene tabt.

Mvh
Tja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Drenge, det ikke så svært.

Be om fx. At pigen gør jo sjovt...eller noget usædvanligt..fx holder 2 fingre i munden. Eller 1 finger i navlen...eller fx 2 kugle penne i hånden foran sit tv, mens man sidder foran.  Find selv på noget. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh - jeg er næsten helt sikker på, at der gælder samme regler for MobilePay som ved bankoverførsel - pengene er tabt, hvis modtageren ikke er reel.

Ved nethandel for eksempel skal man altid benytte betalingskort, for der kan pengene føres tilbage, ved bankoverførsel er pengene tabt.

Mvh  Tja

Du har helt ret, det gik lidt hurtigt. Mente selvfølgelig betalingskort.

Venligst Landsbytossen - nu med smartphone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...