Hop til indhold

Recommended Posts

Denne her profil har stjålne billeder:

https://sugardaters.dk/show?alias=Alexandra1995

Stjålet fra denne IG:

https://instagram.com/bbyedith/

Det der undrer mig er, hvad formålet er? Iflg profilteksten søger hun "Søger en stille og rolig sugardaddy - uden drama. Jeg ønsker at forholdet forbliver platonisk." ? Og: "P.S. Det kan godt være, at denne hjemmeside ikke ligefrem er et "romantisk" datingsite, men det betyder ikke, at du skal behandle mig som en prostitueret. Jeg er imod prostitution og folk som opfodrer til det."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tror simpelthen det er fordi hun ikke vil have et profil billede på af hende selv, men bruger et som ligner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror simpelthen det er fordi hun ikke vil have et profil billede på af hende selv, men bruger et som ligner.

Måske særligt pga etnicitet "arabisk"? Jeg forstår bare ikke - det ender jo skævt med det udgangspunkt. Mit gæt er, at der er tale om et scam for at lokke penge ud på en eller anden måde uden at mødes. Hvorfor eller skrive:

jobbet er fin nok, men lønnen er dog ikke særlig tilfredstillende til en pige som mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Den kan være hun ligner billedet ganske påfaldende og regner med, at når først musikken spiller er der ingen der opdager det...Det er vel heller ikke helt ved siden af at antage der er en lille golddigger gemt i alle Sugarbabes  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der og det er IKKE hende på billedet. Hun er korthåret, lidt sydamerikansk af udseende og vel noget der ligner 65-70 kg og omkring 170 høj. Jeg var så dum at ryge i fælden "Hvad fanden, nu er jeg her alligevel" og det var kikset. Måtte ikke røre, ikke slikke og der var generelt flere "nej, ikke endnu" end at ja hatten var på.

 

Kikset oplevelse for en der mest virker som om hun har brug for en krammer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sku surt at du ikke måtte noget ... øv øv

Jeg synes det her var mere surt:

en der mest virker som om hun har brug for en krammer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...