Hop til indhold

New Laura

Featured Replies

Skrevet

Jeg tænkte det samme da jeg så annoncen engang tidligere på året. Hun har været på stedet før, og billederne er ikke fake lige på hende her. Det er hende på billederne, men hun ser nok lidt bedre ud på billederne end i virkeligheden, selve min oplevelse med hende var lidt over middel eller middel, sådan fint nok uden at det var noget specielt godt eller dårligt.

Redigeret af Aros

Skrevet

Hvordan var hende sutte-evner? (uden gummi, går jeg udfra)

Skrevet

Jeg var lige forbi derude her til aften, bare for at se priserne, og pigen selvfølgelig.

Billederne ligner egentlig meget godt, og hun er faktisk ret flot i virkeligheden. Jeg snakkede kort med hende, og hun virkede sød og imødekommende. Så jeg bliver nok nødt til at besøge hende en af de kommende dage.

Der er måske gjort lidt ved billederne, men jeg blev i hvert fald ikke skuffet.

Skrevet

Jeg besøgte hende i dag. Hvis man bestiller god tid og sød mod hende kan få en rigtig dejlig GFE :-). Noget af det bedste, jeg har oplevet.

Hun tager kr. 100 for tungekys, kr. 200 for superfransk og kr. 400 for megafransk, så det er desværre ikke billigt.

Hun tager hjem på søndag men kommer tilbage d. 14. september.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.