Hop til indhold
Gæst

New Laura

Recommended Posts

Guest Aros

Jeg tænkte det samme da jeg så annoncen engang tidligere på året. Hun har været på stedet før, og billederne er ikke fake lige på hende her. Det er hende på billederne, men hun ser nok lidt bedre ud på billederne end i virkeligheden, selve min oplevelse med hende var lidt over middel eller middel, sådan fint nok uden at det var noget specielt godt eller dårligt.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lige forbi derude her til aften, bare for at se priserne, og pigen selvfølgelig.

Billederne ligner egentlig meget godt, og hun er faktisk ret flot i virkeligheden. Jeg snakkede kort med hende, og hun virkede sød og imødekommende. Så jeg bliver nok nødt til at besøge hende en af de kommende dage.

Der er måske gjort lidt ved billederne, men jeg blev i hvert fald ikke skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i dag. Hvis man bestiller god tid og sød mod hende kan få en rigtig dejlig GFE :-). Noget af det bedste, jeg har oplevet.

Hun tager kr. 100 for tungekys, kr. 200 for superfransk og kr. 400 for megafransk, så det er desværre ikke billigt.

Hun tager hjem på søndag men kommer tilbage d. 14. september.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...