Hop til indhold
Dick Princess

Mini GB Fredag formiddag i Bording ! lad os gentage den store succes igen ;)

Recommended Posts

Hej alle :D 

 

så tænker jeg at jeg gerne vil prøve igen på fredag D. 14 og det skal gerne være formiddag/middag ligsom sidst der blev det holdt kl 11 .. 

 

jeg ville lige høre om der er stemning for det, for så vil jeg sætte noget op og komme med informationer senere på dagen :D .. 

 

Dani føler sig vild igen :P .. jeg glæder mig til at høre fra jer .. 

Bare skriv herinde i tråden så jeg kan se hvor mange der er interesseret ...

 

Frække hilsner Dani <3  

image.thumb.jpg.f46b27d84b03b401078ea8881c6ad366.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt klar på mini GB med dig, men kan desværre ikke fredag den 14.:-(

Jeg håber så bare du kommer igen med ideen en dag hvor jeg også kan;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hej alle.

Så kom der lidt styr over det .. og det bliver fredag kl 12 i bording ..

du skal skrive til min telefon for at tilmelde dig, send en besked med dit navn og skriv i sms'en at du selvfølgelig gerne vil deltage på fredag kl 12 ..

 SÅ på fredag i Bording!!  adressen får man når man sender en bekræftelse på dagen inden kl 10, der er diskret parkering ikke så langt væk derfra.

jeg glæder mig til at høre fra jer, OBS - DER ER ALLEREDE ET PAR STYKKER TILMELDTE, jeg regner med at vi bliver omkring de 5 stykker :D .. SKRIV PÅ 50 19 38 42. 

 

Prisen er 1000 for 1 time og 30 minutter til 2 timer alt efter hvad humøret er til, der er mulighed for at komme mig i munden for 200 ekstra.

OBS OBS – jeg forventer at man er diskret med hvor det er henne ligesom jeg selv er diskret med jeres oplysninger;) det er i privat bolig.

 

Der vil være lidt vand og kaffe til dem der tørster eller lige skal have en lille pause fra lagenerne 

Der er fri benyttelse af bad både før imellem og efter hvis dette ønskes!

 

Jeg er 22 ung slank pige som vejer 58 kg og er 169 høj , har en b75 langt brunt hår og blå øjne.

Jeg er vild med almindelig kinky sex, hvor der sker noget og der er en fast mandehånd dog uden at blive for dominerende.

Hvis der er andet så skriv endelig jeg har nok glemt at skrive et eller andet :D

JEG ER IKKE TIL anal sex hård sex, ydmygende sex , bæ eller tis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en ordentlig en på opleveren. Er glad og helt høj oven på den omgang. tror næppe at mit første GB bliver det sidste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for en ordentlig en på opleveren. Er glad og helt høj oven på den omgang. tror næppe at mit første GB bliver det sidste. 

Dejligt at høre at du har haft en god oplevelse med dit første GB:D. Du har ligesom jeg fåret lyst til at deltage igen:D. Øv at man var forhindret i at deltage i dette unikke GB:sad:. Håber at Daniella har lyst til at lave flere GB:D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...