Hop til indhold
Guest hornykaj

BKK sukhumvit soi 33

Recommended Posts

Guest hornykaj

Er lige lidt dage i den rigtige varme.. Pyha. 

Måtte bare finde en air condtion efter at have vadet lidt rundt. Styrede i retning af ovennævnte, for at se om der var a/c og tjekke klientellet ud på Dream Heaven Massage.. Lige ved siden af ligger Love Teen Massage. I det jeg gik forbi gik der en meget flot pige ind der, så min krop styrede efter på autopilot.

Valgte 2 timers olie og bolle massage. 2000 baht. Pigerne blev linet op så man selv kunne vælge, og minsandten om ikke hende godten trådte frem med et ordentligt smil...

Op ad trappen. Lagde ud med et fælles bad hvor jeg blev smurt ind i sæbe i alle afkroge :-) . Ind på madrassen ( rent betræk og begge nøgne)  om på maven og så ellers en dejlig olie massage af de dejligste bløde hænder. Sludrede en del hvilket var med til at løfte stemning lidt.

Om på ryggen og massage fortsatte. Da hun nåede til lillemanden, blev han ret hurtigt til storemanden. Hendes bollemassage var ret effektiv. Så kørte hun hele sin flotte krop med str C bryster (ej naturea - men flotte...) rundt over det hele.. Fedt! Dernæst et fantastisk blow/håndjob. Det medførte den største orgasme længe - fantastisk følelse..!

Der var en halv time tilbage. Jeg var en smule kold af a/c'en, så jeg fik hende til bare at lægge i ske resten af tiden. Faldt sørme i søvn...

 

nå, men alt i alt en anbefalelsesværdig oplevelse hvis nogen skulle komme på dissse kanter..

bh

Hornykaj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hornykaj

Når du alligevel er i soi  33 så skulle du prøve denne. http://mitubangkok.com/en/

Husk at tage 1. etage !  I ground floor er der ladyboys :sad:

Når du står foran Hotel S33  ( på ve. side væk fra Sukhumv.)  og ser op ad  den hø. trappe kan du ikke undgå at se MITU, nydeligt sted fantastisk service ( bestil en early bird dagen før).

God fornøjelse

Powerpoint

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linket hedder vist bare: http://mitubangkok.com/

Tak mr. Swing

Jeg kan se de har lagt deres HP helt om siden jeg var der i marts ( den var også noget rodet og uprofessionel, men alligevel mere oplysende ) . Priserne er steget og nu er der ikke rabat for forud bestilling og eraly bird. Jeg håber ikke de har slækket på kvaliteten.

Redigeret af powerpoint

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hornykaj

Når du alligevel er i soi  33 så skulle du prøve denne. http://mitubangkok.com/en/

Husk at tage 1. etage !  I ground floor er der ladyboys :sad:

Når du står foran Hotel S33  ( på ve. side væk fra Sukhumv.)  og ser op ad  den hø. trappe kan du ikke undgå at se MITU, nydeligt sted fantastisk service ( bestil en early bird dagen før).

God fornøjelse

Powerpoint

 

Hej PP,

Faar ikke meget ud af den website, kan du ikke fortaelle lidt mere om hvad det er for en klub etc.

mvh

G

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...