Hop til indhold
thomas 123

dating asian med tattoos :)

Recommended Posts

 

vil bare høre om jeg er den eneste, men når jeg møder filippinske au-pair piger eller thai piger med tattoos,

når man nu ser en piger som på ingen måde er shy og på hendes profil fotos på en datingside, poserer i bikini og ellers viser babser i nedringede t-shirts 

og viser numse…. osv. og samtidig kan man se de obligatoriske tattoos på skuldre, ryg, numsen og lår…. ;)

 

så tænker jeg automatisk at det er tidligere bar piger fra Cebu, Angeles eller Pattaya …. :) 

 

bare lige for at gøre det klart …. jeg har intet problem med bar piger  :P 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

vil bare høre om jeg er den eneste, men når jeg møder filippinske au-pair piger eller thai piger med tattoos,

når man nu ser en piger som på ingen måde er shy og på hendes profil fotos på en datingside, poserer i bikini og ellers viser babser i nedringede t-shirts 

og viser numse…. osv. og samtidig kan man se de obligatoriske tattoos på skuldre, ryg, numsen og lår…. ;)

 

så tænker jeg automatisk at det er tidligere bar piger fra Cebu, Angeles eller Pattaya …. :) 

 

bare lige for at gøre det klart …. jeg har intet problem med bar piger  :P 

 

 

Der er nok delvist noget rigtigt i det du siger, men i hvert fald i Thailand er det nu ikke kun barpiger, der lader sig tattovere. De har en lang tradition for religiøse tattoveringer, der fungerer som en slags lykkeamuletter. De kan faktisk være ret flotte, synes jeg. I hvert betydeligt mere interessante end den mere moderne vestlige "tradition" for røvgevirer. https://en.wikipedia.org/wiki/Yantra_tattooing

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder rigtigt. Er enig med Juipui. For Thai er det mere almindeligt accepteret med tatoveringer uden at personen behøver at begå sig i skumle miljøer. Særligt på landet i Philippinerne er det ikke helt så godtaget. Jeg synes at tatoveringer er skumle og sender et signal om en bestem persontype. Jeg kunne aldrig finde på at være sammen med en med tatoveringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 11. aug. 2015 at 05:54:

Det lyder rigtigt. Er enig med Juipui. For Thai er det mere almindeligt accepteret med tatoveringer uden at personen behøver at begå sig i skumle miljøer. Særligt på landet i Philippinerne er det ikke helt så godtaget. Jeg synes at tatoveringer er skumle og sender et signal om en bestem persontype. Jeg kunne aldrig finde på at være sammen med en med tatoveringer.

faktisk ikke….. 

for Thai som for mange andre asiatiske lande er tatoveringer forbundet med kriminalitet eller prostitution ….. 

det er ved at vinde frem mange steder pga. vestlig kultur….. men for bare nogle få år siden var det utænkeligt at en pige fra Bangkok fra en "god" familie eller med et almindeligt arbejde havde en tatovering .

og med hensyn til de religiøse tatoveringer af templer og tekster …. så er det klart i mod strid med hvad mange munke siger… faktisk har der for cirka 4 år siden i thailand flere munke ude og tale for at det skulle forbydes for tatovører at lave den slags tatoveringer.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...