Hop til indhold
Gæst

ODENSE SØ - Fræk lækker moden MILF

Recommended Posts

Gæst

Jeg faldt over annoncen "ODENSE SØ - Fræk lækker moden MILF" under en søgning af udbuddet på Fyn (skal rundt på Fyn i de kommende uger i forbindelse med jobbet).

Er der en eller flere af de fynske medlemmer, der har tjekket hende ud og vil kommentere ydelser, foto-ægthed, service mm?

På forhånd tak og god sommer

Allo Allo 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været der og gik igen. Det eneste, der passer i overskiften er "Odense SØ" og "moden". Det kan måske godt være hende der er på billederne for hendes krop så sådan nogenlunde sådan der ud. Hun var bare meget ældre end jeg havde forventet til betegnelsen MILF, så jeg kunne mærke, at den opbyggede lyst forsvandt som dug for solen og jeg valgte at gå igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Anatoli, du skriver "Hun var bare meget ældre end jeg havde forventet til betegnelsen MILF...". Hvor gammel vil du skyde hende til at være? Og er hun ellers pæn og i overensstemmelse med fotos? Når jeg ser på de fem fotos i annoncen, er jeg usikker på, om de er den samme kvinde - de to, hvor hun er i hvidt lingerie, stikker på en eller ande måde ud fra de andre.

Allo Allo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

jeg besøgte hende i går og hun er lækker milf men det er forkert link og dermed billeder - de rigtige kan findes på annoncelight. Dk

jeg havde en rigtig god oplevelse og hun var rigtig kæreste agtig og meget indlevende og hendes alder ca 45 år og billeder er rigtige . 

Mvh  Peter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil umiddelbart skyde hende jeg mødte til at være omkring de 60 at dømme efter ansigt og rusten stemme. Måske er det mig der forventer forkert, men jeg tænker at MILF ligger sådan i 40'erne og altså nogenlunde på min egen alder. Det var ihvertfald det jeg gik efter.

Redigeret af Anatoli

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...