Hop til indhold

Hvad ville dit råd være til en nystartende GP?

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Til alle erfarne glædepigers, hvis i skulle give råd til en nystartet glædepige?

Ting som i ville ønske i vidste da i selv startede.

Vh

Skrevet

Velkommen til.

Ja jeg er jo ikke glædespige, men det første og vigtigste råd er nok at sørge for, at dine kontaktoplysninger ikke kan traces til dig selv. Så anonyme taletidskort og en anonym mailadresse er vejen frem. Ellers hænger du på en stalker i løbet af ingen tid.

Skrevet

Hej.

Til alle erfarne glædepigers, hvis i skulle give råd til en nystartet glædepige?

Vh

Kontakt en eller flere af de erfarne GP'er , de fleste er vist nok meget villige til at give gode råd, det er trods en slags hjælp til selvhjælp,

Men jeg synes at det er et lidt underligt spørgsmål at debutere med på EG. Hvad er din baggrund?:oops:

Redigeret af comeback

Skrevet

Start aldrig med at annoncere dig selv som absolut nystartet e.lign., da du så øjeblikkelig tiltrækker alle de fyre, der vil prøve de nystartede af og se om de kan rykke deres grænser.

Skrevet

Jeg er ikke umiddelbart sikker på, at trådstarter er glædespige - det fremgår i hvert fald ikke direkte af vedkommendes indlæg.

Og plejer der ikke at stå "glædespige" med lyserødt og ikke "medlemmer" under glædespigernes avatar?

Jeg tror snarere, trådstarter er af hankøn og lidt nysgerrig...

Redigeret af Spider

Skrevet

Hold kæft det er sjovt, så bliver der stillet et spørgsmål til GP'erne og straks tuder hanhundene i kor...:eek::eek::eek:

Skrevet

Hold kæft det er sjovt, så bliver der stillet et spørgsmål til GP'erne og straks tuder hanhundene i kor...:eek::eek::eek:

Ellers er der jo ingen der hører  det!!

Skrevet

hanhundene tuder ikke, de er blot rystet over der stadig er folk der bruger fax (hint: læs TS navn) i dette moderne samfund ;)

Skrevet

Hej.

Vh

Det bedste råd. Drop den åbne tråd, og kontakt selv nogle erfarne GP´er. Jeg er rimelig sikker på, at de gerne deler ud af deres erfaring.

Skrevet

Jeg vil også lige skrive i den her tråd :D:D

Hvordan skulle man vide hvem der er erfaren ?

Et par ideer herindefra kunne være:

Liv

Jasmin

Daniella

Gina Faith

Line

Lady Cherie :D

Jeg har helt sikkert glemt nogle andre gode muligheder :)

Skrevet

hvis nogen virkelig gerne vil have gode råd regner jeg da med at de henvender sig til mig personligt..... 

Skrevet

Dont do it, men are pigs

Skrevet

Det bedste råd. Drop den åbne tråd, og kontakt selv nogle erfarne GP´er. Jeg er rimelig sikker på, at de gerne deler ud af deres erfaring.

Godt at se, at du har fået inspiration til dit svar. :-D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.