Hop til indhold
faxcp

Hvad ville dit råd være til en nystartende GP?

Recommended Posts

Hej.

Til alle erfarne glædepigers, hvis i skulle give råd til en nystartet glædepige?

 

Ting som i ville ønske i vidste da i selv startede.

 

Vh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til.

Ja jeg er jo ikke glædespige, men det første og vigtigste råd er nok at sørge for, at dine kontaktoplysninger ikke kan traces til dig selv. Så anonyme taletidskort og en anonym mailadresse er vejen frem. Ellers hænger du på en stalker i løbet af ingen tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej.

Til alle erfarne glædepigers, hvis i skulle give råd til en nystartet glædepige?

 

Ting som i ville ønske i vidste da i selv startede.

 

Vh

 

Kontakt en eller flere af de erfarne GP'er , de fleste er vist nok meget villige til at give gode råd, det er trods en slags hjælp til selvhjælp,

Men jeg synes at det er et lidt underligt spørgsmål at debutere med på EG. Hvad er din baggrund?:oops:

Redigeret af comeback

Del dette indlæg


Link til indlæg

Start aldrig med at annoncere dig selv som absolut nystartet e.lign., da du så øjeblikkelig tiltrækker alle de fyre, der vil prøve de nystartede af og se om de kan rykke deres grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg er ikke umiddelbart sikker på, at trådstarter er glædespige - det fremgår i hvert fald ikke direkte af vedkommendes indlæg.

Og plejer der ikke at stå "glædespige" med lyserødt og ikke "medlemmer" under glædespigernes avatar?

Jeg tror snarere, trådstarter er af hankøn og lidt nysgerrig...

 

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hold kæft det er sjovt, så bliver der stillet et spørgsmål til GP'erne og straks tuder hanhundene i kor...:eek::eek::eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hold kæft det er sjovt, så bliver der stillet et spørgsmål til GP'erne og straks tuder hanhundene i kor...:eek::eek::eek:

hanhundene tuder ikke, de er blot rystet over der stadig er folk der bruger fax (hint: læs TS navn) i dette moderne samfund ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej.

Til alle erfarne glædepigers, hvis i skulle give råd til en nystartet glædepige?

 

Ting som i ville ønske i vidste da i selv startede.

 

Vh

 

Det bedste råd. Drop den åbne tråd, og kontakt selv nogle erfarne GP´er. Jeg er rimelig sikker på, at de gerne deler ud af deres erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også lige skrive i den her tråd :D:D

Hvordan skulle man vide hvem der er erfaren ?

Et par ideer herindefra kunne være:

Liv

Jasmin

Daniella

Gina Faith

Line

Lady Cherie :D

 

Jeg har helt sikkert glemt nogle andre gode muligheder :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det bedste råd. Drop den åbne tråd, og kontakt selv nogle erfarne GP´er. Jeg er rimelig sikker på, at de gerne deler ud af deres erfaring.

Godt at se, at du har fået inspiration til dit svar. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...