Hop til indhold
jyden1

"Amatør"

Recommended Posts

Amatør er jo til tider når vi mænd bliver forblændet af... Men et faktum er at jeg er i Kbh. tirsdag aften og godt kunne tænke mig et møde med en fræk pige - gerne lidt "amatør" agtigt... F.eks. privat eller få besøg på hotel af en pige der lige så godt kunne være på vej på en alm. date...

 

Nogle anbefalinger (eller piger der mener de er den rette - så send endelig en besked) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når folk er så tilbageholdende med at give dit et vink, kan årsagen ligge i, at begrebet "amatør" er meget flydende og uafklaret. Det har således tidligere været diskuteret i mindst et par strenge herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt...

Måske nærmere "sugardate oplevelse uden 100 breve og snak frem og tilbage"... Den almindelige pige og ikke på en klinik.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke mange af slagsen, specielt ikke i KBH, prøv annoncelight eller træfpunkt 90135500. Men det er lidt op ad bakke.
Men der er da en del amatøragtige naturlige men dog prof. piger, specielt i den modne alder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jyden1 , nu ved jeg ikke hvornår og hvor lang tid du er på djævle øen , men jeg ved at der kommer en pige til Valensbæk tirsdag 3 nov. om eftermiddag " men lige hvad tid hun åbner døren kan jeg ikke sige " men jeg kan hvis du vil ha det....skrive her på tråden hvad tid hun starter op og det vil jeg gøre så snart jeg har talt med hende.

Jeg ved at hun har planlagt at lave ene aftaler tirsdag d. 3 nov. og gangbang d. 4 nov.

Jeg har været sammen med hende , så jeg kan stå inde for at hun er en fantastisk sød pige , hun ser p.... godt ud , langt mørkt hår....en flot slank krop + et par flotte bryster " de er hjulpet på vej " men er virkelig flot lavet og jeg vil skyde på at de er en C størrelse.

Jeg ved ikke præcis hendes alder , men jeg vil sige 35

Jeg ved hun har et normalt arbejde og laver så dette her ved siden af nogle gange , så det er vel så tæt på amatør det kan blive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...

Jeg ved at hun har planlagt at lave ene aftaler tirsdag d. 3 nov. og gangbang d. 4 nov.

...

Lyder interessant med det GB. Kan du fortælle lidt mere om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ikke ret meget , ikke før jeg har talt med hende igen.

Men det jeg ved er at det bliver d. 4 nov og det skulle blive om formiddagen og mener hun sagde omkring ved 11 tiden og så 3 til 4 timer frem , alt efter hvor mange tilmeldinger der kommer , men hvis det har nogen interrese skal jeg nok starte en tråd op når jeg har fået lidt mere info.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ikke ret meget , ikke før jeg har talt med hende igen.

Men det jeg ved er at det bliver d. 4 nov og det skulle blive om formiddagen og mener hun sagde omkring ved 11 tiden og så 3 til 4 timer frem , alt efter hvor mange tilmeldinger der kommer , men hvis det har nogen interrese skal jeg nok starte en tråd op når jeg har fået lidt mere info.

Du må meget gerne starte en tråd op (i forum "Events", vel sagtens...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, den 22. oktober 2015 kl. 01.07.18:

ikke ret meget , ikke før jeg har talt med hende igen.

Men det jeg ved er at det bliver d. 4 nov og det skulle blive om formiddagen og mener hun sagde omkring ved 11 tiden og så 3 til 4 timer frem , alt efter hvor mange tilmeldinger der kommer , men hvis det har nogen interrese skal jeg nok starte en tråd op når jeg har fået lidt mere info.

Pokkers jeg ikke havde set dette tidligere.... Ved du evt. om hun er at træffe de næste par dage hvor turen igen går til Djævleøen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...