Hop til indhold
Legetimen

Mia Latina - en middelmådig oplevelse!

Recommended Posts

Lidt økonomisk overskud led til en investering i Mia på Vesterbro.   

Prisen var 500 for 20 minutter, hvilket jo er meget rimeligt. Inkl. Blow og knep. Oplevelsen var også efter prisen, hun var ikke særlig nærværende, kiggede ikke i øjnene og kyssede ikke. Da vi var færdige ringede telefonen og hun tog den prompte, i mit nærvær. Jeg kunne høre kundens stemme og hele deres samtale, hvilket jeg ikke synes er særligt hensigtsmæssigt.

Alligevel var hun heller ikke værst, hun talte meget (vi talte spansk) og hun kyssede på bryst og rørte på kroppen. Hendes blow var standard og hendes krop er super fræk. Brysterne er hjulpet på vej, men bløde og hun har en dejlig samba-røv som jeg lystigt berørte bagfra. Hun var heller ikke berøringsangst og jeg pillede fornøjeligt. Alt i alt en gennemsnitlig oplevelse, men taget prisen i betragtning udemærket. Hun var trods alt mere tilstede end Mancy på Amager, men ikke tilnærmelsesvis ligeså dejlig som mange af de danske piger rundt om i byen. 

Man kunne savne den flirtende charme nogle af pigerne tilbyder, men hun har da potentiale.. Hun fortalte mig desuden at hun savner kunder, hvilket måske forklarer hvorfor hun tog telefonen. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Man kunne savne den flirtende charme nogle af pigerne tilbyder, men hun har da potentiale.. Hun fortalte mig desuden at hun savner kunder, hvilket måske forklarer hvorfor hun tog telefonen. 

 

 

Til gengæld kan hendes manglende nærvær måske forklare, hvorfor hun mangler kunder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at du ofrede tid og penge på at besøge Mia, som længe har hjemsøgt mig.

Forventer egentlig heller ikke nærvær af kvinder i den branche, som udfører arbejdet grundet tvang eller trange økonomiske kår, hvilket forklarer hendes nærvær. 
Tror ikke mange vokser eller vågner op med drømmen om at være i denne branche. Der er sikkert et fåtal, men ingen skal være i tvivl om, at vi i mange tilfælde drager nytte af andres elendigheder. Jeg er desværre ikke bedre. 

Men endnu et tak, Legetimen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...