Hop til indhold

Dagen er vigtig

Featured Replies

Skrevet

Dagen er absolut vigtig i en FKK! Absolut ikke ligegyldig om man kommer en lørdag eller mandag. 

Hvis man skulle have en lørdag og efterfølgende mandag i 2 forskellige klubber og de 2 klubber er Shark og acapulco.

hvadfor en klub vil i så lægge lørdag og hvilken klub mandag?  begrund helst svaret.

et bi- spørgsmål. Mandag er altid en stille dag i klubberne med få piger. Harmony og world er typisk døde om mandagen. Hvilke klubber holder et nogenlunde niveau trods det er mandag?

Skrevet

En af pigerne på Harmony fortalte mig at mandag og tirsdag er stille dage, så nu tager jeg derned onsdag eller torsdag i den kommende uge.

Skrevet

Sharks kan jeg ikke anbefale på en mandag. Begrundelse: få piger og maden var trist.

Har hørt der skulle komme kokke ude fra og lave rigtig god mad torsdag til lørdag

Redigeret af Oralis voluptatem

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.