Hop til indhold
sexlife

Paulina i Flensborg - flottere IRL

Recommended Posts

Hej

Jeg har anmeldt hende før og ganske kort, men nu er hun igen i Flensborg og derfor får hun lige et par ord med til de af jer, som overvejer et besøg.

https://sexnord.net/profile/8064/Flensburg/Paulina

Først og fremmest er billederne ægte, selv om hun faktisk ser en del bedre ud i virkeligheden. Hun er forholdsvis petit, sød, humor og ligetil. Hun er professionel og du får hvad du betaler for.

Jeg valgte en hurtig tur til 50 euro, egentlig bare for at se, om hun ville tage røven på en. Det gjorde hun ikke, men man fik også kun det man betalte for, dvs. fransk med og minus slik til hende. En større tur med det hele kostede vistnok omkring 100 euro. 

Hun er meget stolt af hendes bryster og de er flot lavet.

Jeg tror en stor omgang med hende giver en god oplevelse, selv om det nok aldrig bliver GFE.

Derfor - jeg kan godt anbefale hende, hvis man er til store flotte silikonebryster samt hår forneden, personligt synes jeg det er ret frækt at stikke den ind i en flot dusk.

Vh

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er rejst videre. Sidste dag var Lørdag. Nåede ikke forbi selv desværre. Men hun dukker nok op igen.... Hvis ikke i Flensborg så Kiel, Lübeck eller lign...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...