Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg er stoppet med at besøge de dejlige damer som vil have kontanter i hånden for en hyggestund syntes jeg det var på min plads at skrive en anmeldelse af en pige, som har gjort mit sidste halve år helt specielt.

Det hele starter i Januar 2015, sidder en aften og læser lidt anmeldelser har altid været mest til de udenlandske piger ved ikke hvorfor.. De billigere og hvis det bare er et hurtigt knald man er ude efter er det jo helt perfekt..

men denne aften falder mit blik på noget helt andet, nemlig denne dejlige pige, https://www.eroguide.dk/forum/profile/11256-tilde/

Hun havde lavet et opslag på Annonceringer, og efter at have læst lidt anmelderser skrev jeg hurtigt en besked til hende, fik standret et møde kort efter, havde faktisk fuldstændigt glemt at jeg havde en times kørsel, så det blev til et hurtigt bad og en racertur til Bording, hvor jeg nok skal have været glad for at der ikke var noget politi på vejene! Kan husk da jeg stod ved døren fik jeg et underligt hjertebanken, nervøsitet? hvad skulle det nu komme for, og da Tilde åbnede døren blev det bare endnu vildere. 

Tilde har en i min verden perfekt krop, og et smil som smelter is.

Fik et stort kram i døren og så blev jeg vist ind i det hyggeværelset, blev spurgt om hvad jeg havde lyst til og det blev til en halv times kæresteoplevelse, hold nu op en oplevelse, den indlevelse skal man lede længe efter, og den halve time fløj afsted. Og inden jeg havde set mig omkring sad jeg i min bil igen, med sommerfugle i maven, på vej hjem fik jeg en sød besked fra Tilde at hun virkelig havde nydt mit selskab og at min parfume stadig kunne lugtes.

Siden Januar har jeg besøgt Tilde så mange gange at jeg slet ikke har tal på det :grin:, hver gang blev bare bedre, vi snakkede godt sammen havde super kemi.

 

Sidder du og overvejer at besøge Tilde? Så gør det, du vil ikke fortryde!

Kram til dig Tilde, og tak for nogle gode minder :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

søde altså du giver mig tårer i øjnene...sådan virkelig!!

selv tak for nogle alt, alt for skønne timer...

Du ved godt hvor meget jeg holder af dig, du er ganske særlig....Pas på dig selv - du har gjort mine dage særlige, med grin, smil, og masser af lækker sex kæmpesmil

Helt igennem en drømmegæst! Og helt sikkert verdens bedste ven og kæreste til en meget heldig pige en gang <3 Og du har været mere end blot en gæst, sødeste du og nu ved jeg hvem du er herinde He He dog noget for sent, håber stadig at se dig herinde engang imellem <3 Husk at det ikke er farvel, men på gensyn!

kram en bevæget Tilde
ps. Kan ikke sende smileys fra telefonen æv altså, men du ved sikkert hvor jeg ville sætte nogle sødeste dejligste lækreste du blink blink He He

Redigeret af Tilde
tekst mangel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så var det min tur til at besøge Tilde i Boring.

Fik en rigtig krammer på vej ind, hvor Tilde stod klar i sit udstyr.

Havde en lille gave med, som hun pakkede ud, som Tilde blev glad for, tog jeg et hurtig bad.

Tilde er en rigtig sjov og snaksalig pige, vi kom hurtig på bølgelængde, snakken gik godt.

Hun gik i gang med et godt blow, og hurtig fik jeg hende til at vende numsen med mit hoved, en god 69

det kunne vi begge godt lide, Den fik ikke for lidt.

Her efter satte hun sig over mit lem og kørte frem og tilbage over lemmet det var virkelig rar,

Hele tiden med masser tunge kys krammer,

Så kom der hat på, hende oven på , med kys og kram, så med ræven mod mig,

Her klemte jeg hendes balder på en særlig måde ,det var hun vild med.

Så igen en god 69, det kan vi begge godt lide, 

Igen masser af kys og kram.

Så var der kun 5 mm tilbage

så fik jeg en god svensk afslutning med hånden, mens vi kyssede.

Tilde arbejde godt for sagen, hun var godt våd overalt.

Det var en meget god oplevelse at besøge Tilde i Bording

Kan varmt anbefales.

Hun er meget naturlig, afslappet, flot pige,

om jeg kommer der igen Yes.

DE piger som holder til der er bare gode.

Tak til Tilde du kan bare det som vi gerne vil have .

P.S. Det gælder også Rikke, som jeg har besøgt der.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så afgjort - Tilde er i en klasse, helt for sig selv!...;-)

Varer ikke lige så længe, inden jeg igen bliver nødt til, igen at aflægge Tilde et besøg. Er dog ikke uden risiko, da englen jo er ekstremt vanedannende!...8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu fik jeg endelig også taget mig sammen til at besøge Tilde og det kom jeg bestemt ikke til at fortryde.

Hun er rigtig sød, meget snakkesalig og så er hun da en vildkat uden lige :-o

Billeder og profil tekst er spot on, bortset fra at hun har taget lidt på, lige på brysterne :-P

Om der bliver gentagelse er slet ikke et spørgsmål for mig, spørgsmålet er nærmere om jeg nogensinde får besøgt andre igen og det gør jeg nok ikke.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...