Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi hillerød idag og  besluttede at teste tee-rak massage istedet for bangkok mfl. Som ofte er nævnt her. Der skiltes i vinduet med at seksuelle ydelser ikke ydes, men man ved jo aldrig. http://tee-rak-thaiwellness.dk

 

rent og pænt sted, med gratis øl og sodavand og vel fire rum. Blev modtaget af lidt ældre butet thai kvinde. Smilende og venlig. Der reklameres med thai olie massage til 350 kr for en time men der blev sagt at det var for "soft" og hun ville anbefale en thai hård massage med olie til 500 kr. Ingen snak om ekstra. 

 

Af med tøjet og op på den pæne briks. Som altid en kriblen i kroppen,når man ikke aner om der sker mere. 

Så skal jeg da lige love for at fruen kunne massere. Hold da op, med olie, tiger balsam osv. Blev jeg æltet igennem over alt. Mine ben og arme blev strukket i vinkler jeg troede umuligt. Helt fantastisk, det bedste thai massage jeg har fået kun overgået af den mandlige massør hos de modne damer på hans Knudsens plads. 45 min blev der brugt på ryg, ben arme.  

Om på ryggen og så blev forsiden af benene ellers arbejdet igennem inkl. Indersiden af lårene, meget professionelt stadig, men Lillemanden hilste pænt på,,

"Do u want massage there also"? Jotak. Kostede 300 kr oveni og det er så ikke en seksuel ydelse. det var et HJ i topklasse, med olie og god tid med suveræn teknik. Tror de skal vaske loftet .. Kom med et brag. 

Super oplevelse - virkelig god massage og HJ. Det er ikke stedet for den lille thai godte i den stramme kjole men for den gode massage. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig.

 

Jeg fik en times fantastisk massage af en yngre, lidt kraftig/stærk kvinde på ca. 30.

Efter endt massage spurgte hun om jeg ville have mere massage, og jeg svarede ja.

Ind kom en super lækker thaikvinde som udførte et fantastisk HJ. Gav 300,- for HJ og der måtte pilles ved de små nøddebrune bryster :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt enig.

 

Jeg fik en times fantastisk massage af en yngre, lidt kraftig/stærk kvinde på ca. 30.

Efter endt massage spurgte hun om jeg ville have mere massage, og jeg svarede ja.

Ind kom en super lækker thaikvinde som udførte et fantastisk HJ. Gav 300,- for HJ og der måtte pilles ved de små nøddebrune bryster :razz:

Tror jeg snart skal et smut forbi Hillerød igen;-)

Men har jeg forstået det rigtigt at der blev "skiftet hest midt i løbet"??:shock:

Jeg har prøvet det et par andre steder og for mig ødelægger det lidt af helhedsoplevelsen:?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har prøvet det et par andre steder og for mig ødelægger det lidt af helhedsoplevelsen:?

Det har jeg også prøvet. Det synes lidt mærkeligt, at man får massage af én, og når tilbuddet kommer, regner man med, at hun også skal udføre det – det er vel det, man tager bestik af? – og i stedet kommer mamasan så trissende ind og afløser den lille godte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg snart skal et smut forbi Hillerød igen;-)

Men har jeg forstået det rigtigt at der blev "skiftet hest midt i løbet"??:shock:

Jeg har prøvet det et par andre steder og for mig ødelægger det lidt af helhedsoplevelsen:?

Hehe. Ja der blev skiftet hest midt i løbet som du så fint beskriver det.

I denne forbindelse blev det kun til noget bedre, så ok for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føler trang til at fortælle om min oplevelse hos de søde piger i Hillerød. Var forbi Tee-Rak i fredags; havde booket i forvejen og kom til tiden. Blev budt velkommen med et smil og vist ind i et mindre værelse. "English please". OK, så tager vi den på engelsk. Sød pige, glemte at spørge om hendes navn - sorry. Spurgte om extra med det samme, tilbød HJ, BJ og B2B. Jeg valgte en times oliemassage og HJ til 750. Blev også spurgt om massagen skulle være hård eller blød; jeg valgte "medium" fordi jeg elsker en god massage, men er for meget en tøsedreng til en hård udgave - og den helt bløde vare kan være ligemeget. Af med tøjet og op på briksen. Hun startede med fødderne og bevægede sig opefter. God tid og rigtig grundig massage af hele bagsiden. Især ryg og nakke fik en ordentlig tur; og det var godt jeg ikke valgte den hårde udgave; medium var temmelig hårdt - men godt. Noget af den bedste massage jeg har oplevet. Efter en halv time - cirka - blev lillemanden kildet lidt mens jeg stadig lå på maven, og det er jo svært at stå for, så jeg løftede mig lidt, så hun bedre kunne komme til. Jeg synes hun sagde "turn around" og jeg snurrede rundt med lynets hast. Det er muligt, at hun faktisk sagde noget andet, men for sent. Og så gik hun direkte til sagen. Jeg vil egentlig helst vente til forsiden også er masseret igennem, men altså... måske tilskyndet af min snurren rundt, så blev det nu. Godt med olie på og temmelig kontant behandling. En finger i to'eren, på den helt rigtige måde - for mig - uden at miste takten med den anden hånd. Prof! Jeg kan tåle en del, men hun blev ikke træt i armen. Afvaskning og massage af forsiden i ligeså fin stil; faktisk så dejligt, at jeg vist nok sov en lille smule ind imellem. Det føltes ikke akavet, bare afslappet. Selv tæer og fingre blev behandlet medium, dvs. ikke trukket helt af led, blot nulret og knækket forsigtigt. Til sidst et valg mellem cola eller vand. Alt i alt rigtig godt. Eneste minus var en manglende afvaskning af olie til sidst, men det lever jeg gerne med. Og jeg kommer snart igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...