Hop til indhold
br1012

Massage/thai holstebro omegn

Recommended Posts

Hej er der nogen der kan anbefale nogle gode massage/thai steder i holstebro omegn? har selv kun prøvet vattana.. 

på forhånd tak:)

Hos RTN i Struer får du god massage af mutter... Du kan søge herinde eller på google under thaimassage Struer/Holstebro, så finder du en hel del info om de forskellige steder... Held og lykke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den sidste uges tid forsøgt at kontakte RTN, men tlf. bliver ikke taget. Er der nogen, der ved om den skønne thai-kvinde holder ferie - eller hvad?

Hun er absolut en af mine bedste favoritter. Hun giver en fantastisk massage m.m. og er piv-fræk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med piv fræk, har jeg sgu heller ikke oplevet. En lille kraftig kvinde, var dernede da jeg prøvede. Men ok hård massage

hun tændte mig desværre ikke til ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joorn

Hej Venner

Har også fået rigtig god og dejlig massage hos RTN i Struer og jeg kan nu heller ikke genkende piv fræk, kun super lækker massage:smile:

Er jo også derfor vi kommer der! ;-)

Skal der "lidt" mere til, så vil jeg lige nu anbefale Østergade i Struer ;-)

Har selv stiftet bekendtskab med to af pigerne, som arbejder der lige nu, som både er rigtig kønne og som giver en super lækker omgang massage:smile:

Østergade har ellers været lidt af en blandet fornøjelse gennem tiden, men lige nu er de sku på toppen;-):-)

Kan anbefales!

Hilsen Joorn

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...