Hop til indhold

Massage/thai holstebro omegn

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen der kan anbefale nogle gode massage/thai steder i holstebro omegn? har selv kun prøvet vattana.. 

på forhånd tak:)

Skrevet

Hej er der nogen der kan anbefale nogle gode massage/thai steder i holstebro omegn? har selv kun prøvet vattana.. 

på forhånd tak:)

Hos RTN i Struer får du god massage af mutter... Du kan søge herinde eller på google under thaimassage Struer/Holstebro, så finder du en hel del info om de forskellige steder... Held og lykke...

Skrevet

Jeg har den sidste uges tid forsøgt at kontakte RTN, men tlf. bliver ikke taget. Er der nogen, der ved om den skønne thai-kvinde holder ferie - eller hvad?

Hun er absolut en af mine bedste favoritter. Hun giver en fantastisk massage m.m. og er piv-fræk

• 2 months later...
Skrevet

piv fræk! Der blev jeg godt nok skuffet!

men massagen må man gi' hende, den var super god!

Redigeret af RookieCookie

Skrevet

Det med piv fræk, har jeg sgu heller ikke oplevet. En lille kraftig kvinde, var dernede da jeg prøvede. Men ok hård massage

hun tændte mig desværre ikke til ekstra.

Skrevet

Hej Venner

Har også fået rigtig god og dejlig massage hos RTN i Struer og jeg kan nu heller ikke genkende piv fræk, kun super lækker massage:smile:

Er jo også derfor vi kommer der! ;-)

Skal der "lidt" mere til, så vil jeg lige nu anbefale Østergade i Struer ;-)

Har selv stiftet bekendtskab med to af pigerne, som arbejder der lige nu, som både er rigtig kønne og som giver en super lækker omgang massage:smile:

Østergade har ellers været lidt af en blandet fornøjelse gennem tiden, men lige nu er de sku på toppen;-):-)

Kan anbefales!

Hilsen Joorn

Skrevet

Det der med piv fræk - der skal altså to til en tango

Ha' en dejlig dag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.