Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen med succes på Tinder ift. at opstøve sugar-typer?

Jeg fik et godt match med en meget(!) attraktiv ung kvinde. Og vi nåede til at hun gerne ville "forkæles," men så forsvandt hendes profil desværre (det var ikke hende der slettede mig som match, for det får jeg en besked om i min uofficielle tinder-app, så jeg gætter på, at nogen har anmeldt hendes profil til Tinder og den er blevet slettet - eller at hun selv fik nok og fik den slettet). Hendes billeder kunne ellers virkelig godt få mig til at tage chancen! Så har andre haft held i sprøjten på Tinder (altså med sugar-dating - ikke bare gensidig hook up)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svarer lige selv: Har nu to gange mere (heraf en svensker) oplevet match, hvor en dialog stille og roligt udvikler sig til "sexting," ikke med penge som forudsætning for møde hver gang. Men så bliver jeg unmatched :-)

Det er nok nogen der morer sig ... TGTBT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har filosoferet mig frem til, at det her fænomen nok var involveret for mig mindst en af gangene:

http://nyhederne.tv2.dk/2015-08-25-afpresset-efter-sexchat-betal-eller-se-dig-selv-noegen-paa-youtube

En af dem ville have mig over på en anden app/tjeneste for at sende "hende" billeder af min pik. :-) På alle måder lidt urealistisk, jeg er endnu ikke rigtigt stødt på nogen kvinder der tænder på pikbilleder.

Jeg har overvejet at lave profilbilledet så det blot var grafik med teksten "sugardaddy søger.." og se hvad der sker. Men har aldrig fået gjort noget ved det. Ved heller ikke hvor lang tid sådan en tinder profil får lov at overleve :)

Du ku jo prøve at have det her som 1. billede:
 

whos-your-daddy3.jpg

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af dem ville have mig over på en anden app/tjeneste for at sende "hende" billeder af min pik. :-) På alle måder lidt urealistisk, jeg er endnu ikke rigtigt stødt på nogen kvinder der tænder på pikbilleder.

Det har jeg nu været ude for flere gange, så det er ikke et entydigt udsagn - altså i al almindelighed.

Jeg har 0 erfaring med Tinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg nu været ude for flere gange, så det er ikke et entydigt udsagn - altså i al almindelighed.

Jeg har 0 erfaring med Tinder.

JA, o.k. - når ret skal være ret. Men jeg har ikke været ude for det fra kvinder der kun har set billeder af mig. Derimod nogle jeg kendte (og som måske endda havde haft fornøjelsen af min pik "live") kunne godt være interesseret. Har mødt et par stykker der var meget glade for pik også på en visuel måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...