Hop til indhold
just4lovr

En vidunderlig nat med Victoria Diamond

Recommended Posts

efter første besøg havde jeg besluttet mig til et nyt besøg men det skulle være specielt da hun jo havde gjort første møde uforglemmelig dog ville jeg sikre min ikke at løbe id af tid så der skulle spares op for at nyde denne dejlige kvinde. Og også have mulighed for at prøve lidt forskelligtt da jeg ikke er erfaen og ville finde ud af hvad jeg kunne lide.

reseverede 5 timer (jeg ved det usevanligt) men seriøst jeg ville gerne nyde sammenværet med hende og er ikke den hurtige type så ønskede god tid til det hele.

da Victoria kom ind genkendte hun mig og smilte. Og jeg var solgt først gav jeg hende en personlig gave som tak for den gode stund vi havde sidst hun blev rigtig glad og takkede heretter snakkede vi om hvad der skulle ske de 5 timer det blev til have mesage og have bind for øynene så messagen kunne gå over i purring havde forberet ting hjemme fra på et tidspunkt skulle der også være blid slave tøs og deep throap når det passede ind ellers total gf

som nybegynder var mange af tingene grænse overskridene men sammen med Victoria følte man sig i hamoni og at intet kunne gå helt galt

hvis jeg første gang elskede hendes krøp så gjorde jeg det endnu mere under pirringen og messagen hver en censimetet blev kysset berært og kærligt behandlet og reaktionen udeblev heller ikke da jeg afsluttede den del med at slikke kom hun efter 10 sekunder så jeg havde tændt godt op under hende

efter en omgang med missionær og en pause var det tid til slave tøs denne sektion fungerede ikke for mig men det var bestemt ikke Victorias feil. Hun forsøgte virklig men min feil at skulle være domminerende og tale ned til og befale passer ikke til min personlig hed til gængæld var deep throapen fantastisk min hjerne var ved at slå fra heretter pause

hereftersex i forskellige stillinger hvor en lænestol og et bord blandt andet blev brugt og jeg kom oppe i hende og på hendes bryster den sidste halve time lå vi i ske og snakkede så var det tid til et fællesbad og kys og kram som tak for en nat hvor alt andet forsvandt og det kun var mig og hende der eksisterede

nogle vil måske spørre hvad jeg gav for sådan en tur. 11000 kr ja det er mange penge men seriøst har aldrig frotrut og den nat har virklig givet dejlige mindre og en uforglemmelig oplevelse.

sex 10/10

pris 8/10 dyr og det gør nok at man ikke prøver det

deep throap 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...