Lange 1726 Skrevet 8. August, 2015 Jeg har lige læst en anmeldelse af en der anbefalede en pige, der brugte fake billeder. Det får mig til at tænke. Fortjener den slags piger virkelig positive anmeldelser? Jeg synes det ikke. De forsøger jo på at snyde folk. Der er jo ikke noget der forhindrer pigen i at skrive at billederne ikke er ægte, men er vellignende. Hvad synes I? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 8. August, 2015 Hej,det ofte nye medlemmer som anbefaler de her pigerne.. og det vil da være bedre at de skrev at det ligner pigen... pøvemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. August, 2015 Billedet er jo uden ansigt, så man kan da ikke sige om det er personen eller ej. Det kunne jo være hvem som helst, af de slanke glædes piger. Ja med mindre at man er en af dem som, direkte laver en søgning på billedet, hvilket jeg ikke tror at der er mange som gør. Men nu er det jo opklaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1726 Skrevet 8. August, 2015 Jeg synes især problemet er stort med de udenlandske piger, hvor det også ofte er pimpen, der står for annoncen. Den eneste måde man kommer svindlerne til livs er ved at boykotte dem. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 8. August, 2015 Billedet er jo uden ansigt, så man kan da ikke sige om det er personen eller ej. Det kunne jo være hvem som helst, af de slanke glædes piger. Ja med mindre at man er en af dem som, direkte laver en søgning på billedet, hvilket jeg ikke tror at der er mange som gør. Men nu er det jo opklaret Handler denne tråd om en bestemt anmeldelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1726 Skrevet 8. August, 2015 Nej egentlig ikke. Syntes bare at emnet kunne være interessant. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. August, 2015 (edited) Handler denne tråd om en bestemt anmeldelse? Det gjorde det da jeg halv sov Men uanset hvad, så kan man jo ofte ikke se om det rent faktisk er pigen på billedet. Redigeret 8. August, 2015 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 65 Skrevet 8. August, 2015 Det er nok den anmeldelse jeg skrev der henvises til. Der er jo ikke noget i vejen for at pimpen skriver at billederne ikke er ægte, når bare de er vellignende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 9. August, 2015 Dén slags er vist ikke kun begrænset til udenlandske piger og nye brugere jeg kan da komme i tanke om et par populære danske piger som også er tilstede på EG som lyver sig 10-15 år yngre i deres annoncer. De bliver da anbefalet i et væk af garvede brugere som vælger ikke at nævne det absurde misforhold mellem pigens alder og det angivne i annonceringen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg