Hop til indhold
Lange

Anbefaling af piger, der bruger fake billeder??

Recommended Posts

Jeg har lige læst en anmeldelse af en der anbefalede en pige, der brugte fake billeder. Det får mig til at tænke. Fortjener den slags piger virkelig positive anmeldelser? Jeg synes det ikke. De forsøger jo på at snyde folk. Der er jo ikke noget der forhindrer pigen i at skrive at billederne ikke er ægte, men er vellignende. Hvad synes I?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billedet er jo uden ansigt, så man kan da ikke sige om det er personen eller ej. 

Det kunne jo være hvem som helst, af de slanke glædes piger. 

Ja med mindre at man er en af dem som, direkte laver en søgning på billedet, hvilket jeg ikke tror at der er mange som gør. 

Men nu er det jo opklaret :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes især problemet er stort med de udenlandske piger, hvor det også ofte er pimpen, der står for annoncen. Den eneste måde man kommer svindlerne til livs er ved at boykotte dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billedet er jo uden ansigt, så man kan da ikke sige om det er personen eller ej. 

Det kunne jo være hvem som helst, af de slanke glædes piger. 

Ja med mindre at man er en af dem som, direkte laver en søgning på billedet, hvilket jeg ikke tror at der er mange som gør. 

Men nu er det jo opklaret :D 

Handler denne tråd om en bestemt anmeldelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Handler denne tråd om en bestemt anmeldelse?

 

Det gjorde det da jeg halv sov :D

Men uanset hvad, så kan man jo ofte ikke se om det rent faktisk er pigen på billedet.

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dén slags er vist ikke kun begrænset til udenlandske piger og nye brugere ;) jeg kan da komme i tanke om et par populære danske piger som også er tilstede på EG som lyver sig 10-15 år yngre i deres annoncer. De bliver da anbefalet i et væk af garvede brugere som vælger ikke at nævne det absurde misforhold mellem pigens alder og det angivne i annonceringen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...