Frankie38xl 99 Skrevet 8. August, 2015 Nogen der ved om Daniella er stoppet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 8. August, 2015 Jeg så hun annoncerede efter et sted i sydjylland for et stykke tid sidenSå måske et andet sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 8. August, 2015 sidst jeg talte med hende, sagde hun sept-okt igen i løkken igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 9. August, 2015 Elly tror ikke det er den samme... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 9. August, 2015 Det er den samme jeg kunne kende hendes nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajakmand 28 Skrevet 9. August, 2015 Hej Elly.Nu ved jeg jo ikke, hvilket nummer det er, men der er en del kvinder i det nordjyske, som åbenbart bruger den samme "telefoncentral" til at lave aftaler i, så ud fra nummeret alene er det svært at være 100 %.Hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 12. August, 2015 Danielle bruger ikke ham alfonsen der skriver at man ikke må ringe, men kun skrive med pigens navn. Danielle har sit eget nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 13. August, 2015 Elly tror ikke det er den samme... jeg har besøgt hende der hvor hun bor privat da hun var ny i fagetog det er ikke nordjylland så jeg kender udmærket hendes tlf nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg