Hop til indhold
futse974

Trans Natalie i Århus??

Recommended Posts

Besøgte denne profil i aftes.

1. Det er helt sikkert IKKE hende på billederne. Natalie er meget maskulin.

2. Hun prøver at presse prisen op.

3. Hun nægter at holde de aftaler man laver inden.

4. Hun smider en ud efter ½ time selvom man har betalt for 1 time.

Kom til hendes lejlighed og ringede på. Da hun åbnede stor der en ikke smilende og meget maskulin trans i døren. Blev rykket indenfor. Fik stukket en seddel i hånden med nogle ydelser. Da jeg fandt det jeg ønskede ( 1 time med gensidig sut og knep ) sagde hun at prisen ikke var 2000 som der stod men 2500. Jeg var liderlig og hoppede på alligevel. Først måtte jeg ikke sutte hende og hun spillede den kun af på mig.Gjorde hende opmærksom på det og så fik jeg at vide at var jeg utilfreds så var døren der. Da jeg var blevet stiv og ville kneppe hende fik jeg et kondom på og hun lagde sig klar. Kneppede hende og kom ret hurtigt. Nu forventede jeg at hun ville kneppe mig. Men ifølge hende kunne hun ikke nå det da tiden var gået. Det brokkede jeg mig over. Så greb hun hendes mobil og ringede til en mandlig stemme som hun snakkede spansk / Portugisisk til. Så lagde hun den fra sig og sagde at hendes vagt kom nu og gav mig en røvfuld hvis ikke jeg gik nu. Jeg skulle ikke nyde noget og tog mit tøj på og gik. Det her gør jeg ALDRIG igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte denne profil i aftes.

1. Det er helt sikkert IKKE hende på billederne. Natalie er meget maskulin.

2. Hun prøver at presse prisen op.

3. Hun nægter at holde de aftaler man laver inden.

4. Hun smider en ud efter ½ time selvom man har betalt for 1 time.

Kom til hendes lejlighed og ringede på. Da hun åbnede stor der en ikke smilende og meget maskulin trans i døren. Blev rykket indenfor. Fik stukket en seddel i hånden med nogle ydelser. Da jeg fandt det jeg ønskede ( 1 time med gensidig sut og knep ) sagde hun at prisen ikke var 2000 som der stod men 2500. Jeg var liderlig og hoppede på alligevel. Først måtte jeg ikke sutte hende og hun spillede den kun af på mig.Gjorde hende opmærksom på det og så fik jeg at vide at var jeg utilfreds så var døren der. Da jeg var blevet stiv og ville kneppe hende fik jeg et kondom på og hun lagde sig klar. Kneppede hende og kom ret hurtigt. Nu forventede jeg at hun ville kneppe mig. Men ifølge hende kunne hun ikke nå det da tiden var gået. Det brokkede jeg mig over. Så greb hun hendes mobil og ringede til en mandlig stemme som hun snakkede spansk / Portugisisk til. Så lagde hun den fra sig og sagde at hendes vagt kom nu og gav mig en røvfuld hvis ikke jeg gik nu. Jeg skulle ikke nyde noget og tog mit tøj på og gik. Det her gør jeg ALDRIG igen.

Havde en oplevelse der var ret tæt på den som JerryT beskriver. Trak den dog 5 min efter hun havde ringet efter den mand. Da jeg kom ud stod en stor mørk fyr ved min bil. Gik den anden vej og ventede 10 min før jeg kom tilbage. Manden var væk men nu var begge mine sidespejle revet af. Øv siger jeg bare.

Redigeret af Liderbassen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en oplevelse der var ret tæt på den som JerryT beskriver. Trak den dog 5 min efter hun havde ringet efter den mand. Da jeg kom ud stod en stor mørk fyr ved min bil. Gik den anden vej og ventede 10 min før jeg kom tilbage. Manden var væk men nu var begge mine sidespejle revet af. Øv siger jeg bare.

Skræmmende! Det nytter vel næppe noget at forsøge at anmelde dette bondefangerforetagende. Side6 er jo nok kun interesseret i annoncepengene. :( Kan kun anbefale at holde jer til ShemaleWiki. Der er jeg i hvert fald endnu ikke gået gal i byen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg synes sådant skal meldes til politiet uanset hvad. Trusler om vold og hærværk er faktisk ulovligt i DK.

 

Det mener jeg også. Meeeen at skulle igennem en lang sag vil nok få for store omkostninger for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...