Hop til indhold
Martyren

Lidt erfaringer ;-)

Recommended Posts

Over et par måneder har jeg mødt fire sugarbabes, minus "babe" i et tilfælde !

1. babe var en lækker pige/kvinde fra Roskilde-egnen, født to børn, men pæn og slank krop, glat. Aftalte at jeg kom til hende, hyggede lidt med et glas vin og snak og derefter i seng inkl ok sex med udløsning i fissen og overnatning ;-)

2. babe var en meget slank og veltrænet yngre pige/kvinde fra Brønshøj hvor vi mødtes på stranden, gik en tur og derefter hjem til mig hvor det endte med ok sex.

3. babe var en pige/kvinde fra Holbæk-egnen, aftalte sent om aftenen at jeg skulle komme til hende. Ankom meget sent, hun åbnede døren og hurtig tungekys, derefter ind i sengen, men jeg måtte stoppe efter kort tid da jeg ikke tændte på hende seksuelt. Profilens oplysninger stemte ikke helt overens med virkeligheden.

4. babe aftalte jeg også med sent aften. Hentede hende og vi kørte hjem til mig, kort snak og så i sengen, her var sexen en del over gennemsnit inkl udløsning i fissen.

Det som gør at jeg skriver denne anmeldelse og udelader profilnavne, er at i alle 4 tilfælde har der ikke været penge involveret :-)

Så rent faktisk har Sugardaters, for mig, fungeret som ren one nights-dating.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...