Hop til indhold

Recommended Posts

Anderledes men rigtig god oplevelse. 

Jeg fandt annoncen i Annoncelight, hvor hun reklamerer med, at man selv kan spille den af og når man kommer tager hun ladningen og sluger det hele. 

Ankom til adressen hvor igen ringede til hende. Her blev det så lidt underligt. Hendes fyr stod ude i indkørslen sammen med hende. Vi gik om i baghaven hvor seancen skulle forgå i deres garage. Fyren skulle blive der, da hun havde været ude for ubehagelige oplevelser 

hun tog et tæppe og bredte ud på gulvet og satte sig på hug

jeg hev den frem og begyndte at spille den af. Hin begyndte at snakke lidt naturligt frækt og inden længe skulle jeg fyre den af. Hun rykkede hovedet hen foran min pik åbnede munden og stak tingen ud så den ramte undesiden af pikhovedet. Jeg fyrede den af i munden på hende og hun slugte hele ladningen og smilte sødt

Hun er en rigtig pæn slank pige med flotte bryster. Skyder hende til at være ca 30 år

Hun var iført kort sort kjole og sommersko. Jeg ville nok vende mig om efter hende på gaden. 

Kan man abstrahere fra at fyren er der, er det en helt klar fed oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var godt nok mærkeligt. Det kunne jeg godt nok aldrig finde på.... hvad fik dig egentlig til det ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede også til hende igår. For 900 kr suttede hun også, ingen deepthroat. 

Har ikke haft tid til at stikke af hjemme fra endnu :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

tja ... 900 for mega uden DT det er vel heller ikke et slagtilbud :-) men kan da godt se det frække i at der er andre - men så er det måske sjovere til et GB 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det foregik i Helsinge. Tja de herrer hver sin lyst, men jeg havde nu ikke ventet fyren var der, så da jeg fandt ud af det kørte de små grå sgu også. Men så blev det da prøvet. Det var ikke med i planen

Del dette indlæg


Link til indlæg

;-) Tror ikke jeg havde fuldført det, hvis det var mig....ville hele tiden tænke, at jeg nok snart ville få et boldtræ i nakken. Men ok, hvis pigen var lækker nok, og fræk nok, så måske...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

;-) Tror ikke jeg havde fuldført det, hvis det var mig....ville hele tiden tænke, at jeg nok snart ville få et boldtræ i nakken. Men ok, hvis pigen var lækker nok, og fræk nok, så måske...

:grin::grin::grin:, tror sgu jeg ville tænke nøjeagtigt det samme......."KNALD, jeg kom så kraftigt at det sortnede for mine øjne, nærmest som havde jeg fået et boldtræ i nakken":grin::grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende i "skuret", En frækkert uden lige - en rigtig milf, jeg skyder hende til at være ca.35år 

hele setupet med at få et blowjob i haveskuret af en så flot pige, syntes jeg ligner minderne fra ungdomskole festerne, med at få et blowjob bag cykkelskuret, bare af den smukke, istedet for den knapt så smukke pige

Jeg var på ingen måde utryg under mødet - dog var manden vidst ikke hjemme,  det ville heller ikke være noget for mig med tilskuere - men EN fed oplevelse ! jeg kommer gerne igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i går, hun er super fræk og det er et fantastisk setup! Hun er god til at sutte pik og det er tydeligt at hun elsker sperm, ingen tvivl om det, hun suttede mig helt tom og slikkede pikken ren og så sagde hun tak for dejlig sperm! Det tænder!

Jeg skal helt sikkert tilbage!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin Vallensbæk skrev, den 20. november 2015 kl. 08.56.44:

Jeg var der i går, hun er super fræk og det er et fantastisk setup! Hun er god til at sutte pik og det er tydeligt at hun elsker sperm, ingen tvivl om det, hun suttede mig helt tom og slikkede pikken ren og så sagde hun tak for dejlig sperm! Det tænder!

Jeg skal helt sikkert tilbage!

Hva gav du for turen..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin Vallensbæk skrev, den Friday, November 20, 2015:

hun suttede mig helt tom og slikkede pikken ren og så sagde hun tak for dejlig sperm!

Nogen piger VED bare hvordan man gør en mand tilfreds :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i går, total lækker og sød tøs, det var koldt udenfor så det foregik i køkkenet for det var dejligt varmt.

Det var vildt frækt og hun slugte det hele. Gik derfra med et smil og skælvende ben, Hehe.

Hun er smuk og smilende.

Fyren fik jeg ikke lige set men stod sikkert i rummet ved siden af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...