Hop til indhold
Smilets By

Gl. Munkegade Aarhus - Fremragende massage!

Recommended Posts

Hey Broderfolk.

I sidste uge var min krop godt brugt efter 3 ugers opstart af et hårdt træningsprogram. Hele kadaveret skreg på velvære og og jeg gik forbi dette Thai massage sted i Gl. Munkegade. Jeg kan ikke ikke huske navnet, men det kan googles! Prisen er 350,- kr for en times oliemassage.

Jeg har fået helt utroligt mange massager i mit liv, men denne sneg sig ind på en top 3.

Der blev taget fat, mærket, trykket tilpas (ikke for hårdt/blidt) og så var det bare hele kroppen, der blev æltet. Jeg gik derfra en time senere ekstremt veltilpas og med et smil. Der var ikke skyggen af tilnærmelser, jeg ønskede det heller ikke. Massagen er i top. Bemærk du kan kun betale med kontanter!!

Et stort "Ja Tak" herfra og jeg kommer igen!!

Sommer hilsner

Smilets By 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Ja Kalle fix hvor mange steder med Thai massage er der lige i Munkegade i Århus ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Lige hvad jeg havde brug for. Kommer heller ikke de steder for at få ryk i pikken, men en godt gang massage.

Tak for den anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der for et par år siden, og da var det ganske godt. Det er dog lidt trangt, hvis der er to som skal have massage samtidig, og der er kun et tyndt gardin for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...