Hop til indhold
just4lovr

første møde med Victoria Diamond (kolding pigerne)

Recommended Posts

i starten af 2014 var min start med glædespiger / sex (ja ved godt jeg er gammeldags med ikke at have sex uden at være gift bla bla bla. Men sådan var det ). Jeg var kommet til et punkt hvor jeg var klar til at gå på kompromi med mine idealet men var meget nervøs og genert

men en aften besluttede jeg at jeg ikke skulle være jomfru mere hvis det også hedder det som fyr og valgte at Tage hend til kolding pigerne med rystene ben ringede jeg på og telefon damen lukkede mig ind og jeg blev guidet ind i hygge rummet.

efter ca 5 min kom Victoria Diamond ind wow siger jeg bare ... Tror godt hun kunne mærke at jeg var nervøs og hun lyttede til min forklaring og at jeg var jomfru tænkte at hun ville grine på grund af min alder men nej hun tog det helt naturlig og berolige mig.

jeg bestilte 2 timer vidste ikke helt hvad det skulle til men ville gerne gøre denne første gang til noget specielt da hun kom til bare efter at have afleveret pengene begyndte vi at kysse og vi lage os på sengen

så skulle jeg byde denne deilige kvinde nogle vil måske frabede sig tatoveringer og røg men de var intet problem for mig og hendes ben var virklig smukke og bløde og lange (har en svaghed for kvinde ben) hvor andre har for numsen eller brysterne.

nå men efter en tid med nussen kom der gummi på og så sænkede hun læberne over manden og jeg var helt væk kunne ikke forstå hvorfor jeg havde ventede så længe efter en ryge pause og rigtig hyggelig snak da jeg ikke ryger men sagens kan side og snakke med en der gør var det tid til aften først red hun mig med øjnkontakt og udsyn til hendes vuggende bryster og deretter missionær

jeg blev kaldt ned fra himlen bed et tydelig bank tiden var gået jeg var forviret og fortvivlet havde bestemt ikke lyst til at stoppe vi forsatte 2 min så måtte jeg slutte. Vi snakkede mens jeg tog tøjet på følte at vi havde en god kemi og tog afsked da jeg forlod stedet var jeg sikker på at det ikke var sidste gang jeg havde været sammen med Victoria Diamond

den aften svævede jeg hjem og følgte at jeg havde gjort noget rigtigt

stedet 9/10

pigen 10/10

sex 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...