Hop til indhold

Erfaringer søges er de real ?

Featured Replies

Skrevet

Sorry bro, men ser de ikke lige lovligt mindre-årige ud...?

Skrevet

de kunne da sagtens være 19 år, uden at sige de er det eller om det er fake

Skrevet

You'll never know, men jeg synes bare at de ser meget unge ud. Derudover kunne det måske også lugte lidt af scam? Ved det som sagt ikke.. Er ret ny i det her game.

Skrevet

tja, man må aldrig glemme regel nummer 1

hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det nok sådan det forholder sig (altså at det ikke er sandt)

Redigeret af peterhansenx
typo

Skrevet

tja, man må aldrig glemme regel nummer 1

hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det nok sådan det forholder sig (altså at det ikke er sandt)

Kan du specificere, hvad du mener der er "for godt til at være sandt"?

For mig at se er det mest utroværdige, at de lægger ansigt til annoncen. Men om det er "godt" ved jeg ikke? Alderen på de to på billedet er svær at bedømme på et gnidret foto, men at sådan to teens skulle bo alene i et stort hus i Taastrup lyder pudsigt.

Skrevet

min kommentar var kun ment helt generelt, og ikke kun den omtalte annonce, men i det hele taget

Skrevet

Men hvorfor skrev du den så her, hvis den intet har med annoncen at gøre?

Skrevet

En af pigerne er hende man også kunne møde i helsingør sammen med en anden som boede på et bosted, hvor de begge har ar efter selvskade, jeg kan af gode grunde ikke udtale mig om deres mentale stand, men jeg holder mig ihvertfald langt væk, og råder andre lige til at tænke over det en ekstra gang hvis det er - men det er jo helt op til den enkelte person

Skrevet

Nogen det har besøgt Angel ? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.