Hop til indhold
mortenK

gentlemenhouse - rødovre

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af at besøge Gentmenshouse for et par dage siden. Har ellers holdt afstand til de østeuropæiske konsortier med et tvivlsomt forretningssetup, men så faldt jeg i.

Blev mødt af 6 småfnisene piger i entreen og det blev et par lange sekunder indtil det gik op for mig, at det var nu jeg skulle udpege hvem jeg ville "på rum med". Jeg genkendte er par af pigerne fra hjemmesiden og prøvede at vurdere deres personlighed. Jeg spurgte om deres navne én for én. Et par af pigerne havde jeg svært ved at få øjenkontakt med, så de var pillet af listen. Et par andre var slet ikke min type (lave og brede) så det endte med pigen der havde åbnet døren. Tiara hed hun. En slank mørkhåret model med et pænt store bryster. Hun var ellers ikke specielt imødekommende, men alternativerne var ikke eksisterende.

Jeg blev bedt om at følge med nedenunder til hendes værelse. Blev tilbudt et bad og efter en del små praktiske gøremål var vi ved at være klar.
Det blev til 45min gennemsnitssex med to afslutninger og lidt massage ind imellem. Tiara var sød nok og servicen fin, men kemien var der ikke helt. Hun har ellers en sprød krop og var med på det hele.
Stedet ligger ok diskret og forholdene er lidt under standard.

Kommer jeg igen ? tjnaj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man snakker om østeuropæiske konsortier med tvivlsomt forretningssetup, synes jeg faktisk at dette er en af de pæne steder. Jeg er heller ikke en fan af alle pigerne, men det er ikke så dyrt at prøve sig frem, og hvis man finder en pige man kan lide, så kommer de gerne igen i årevis. En typisk vagt ligger på 2-3 uger, modsat nogle andre steder, hvor pigerne er på non-stop i 2+ måneder.

Jeg tror at pigerne selv leverer billeder. Foretrækker egentlig at billederne tages på stedet (det er ikke tilfældet her), for så har man garanti for ægthed. Så det er varierende om billederne er nye eller gamle/manipulerede. Generelt dog ægte billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De ungarske piger på Årslevvej omtales ikke så ofte, og med lidt forskellig lovprisning. Prismæssigt er de jo lidt billigere end danske klinikker: 1000. kr. for tre kvarter, 1300 kr. for en time. Det skal så tilføjes, at man skal huske at gå i bad først. Til gengæld sutter pigerne pik uden kondom. Der er ellers ikke noget luxuriøst over stedet, nogle af værelserne kan være lidt små, andre ok. MortenK kom en tur med i kælderen, og de værelser er ikke store, sengene heller ikke fantastiske. - Men jeg synes alligevel om at komme der af og til. Det er stemningen og fornemmelsen af fællesskab. Morten beskriver, hvorledes pigerne står linet op i entreen, så man kan udvælge. 

Nogle kunder har beklaget sig over dørklokken, der virkelig kan vække kvarteret. De første 30 sekunder efter man har ringet, hører man hvorledes pigerne kommer løbende fra værelser og kælder for at stå klar, når døren åbnes. Fascinerende. De står næsten rettet ind til højre og ser lige ud. Måske derfor har Morten haft lidt usikkerhed med øjenkontakten. F.eks. Nataly plejer at stå i stram ret-stilling med sine iøjnefaldende bryster skudt frem i rummet. (Nataly omtales i øvrigt oftest positivt, taler udmærket engelsk og er interessant at snakke med). - Morten kom i kælderen med Tiara. Hun er jo en rigtig flot;smuk pige med sit lange sorte hår og sine flotte udbyggede bryster. Det er hendes væsentligste aktiver - hun er hamrende flot at se på og ligge på. Det kan knibe lidt med snakkesaligheden. Flere har bemærket, at hun kan være lidt mut, men det er ikke anderledes end at jeg godt kunne finde på at bestige hende en gang til. Hun er lækker.

Michell har jeg desværre ikke haft lejlighed til at møde.

Demy er en lille venlig pige, - sikkert en af dem, Morten omtaler som lave eller brede. Hun er klart en hel del lavere end jeg selv, men et eller andet sagde mig, at hun nok skulle prøves. Hun talte rimeligt engelsk, var serviceminded og forsøgte helt klart at finde ud af, hvad jeg ønskede og gav sig til. Hun kyssede og kneppede varmt og medlevende, Trods vores forskellige højder hyggede vi os længe i en "69"-er, Afslutningsvis red hun mig længe og tæt, medens vi snakkede og ordnede verdenssituationen.

Lara er ny på stedet. Jeg finder billederne lokkende. Jeg tror, jeg inden længe må omkring stedet for at tage Lara i nærmere øjesyn og føle hende efter i detaljerne.

Zita er "moderen" blandt pigerne. Hun er en voksen kvinde, - har selv halvvoksne børn.  Professionel med en åben favn, man kan lade sig synke ned i. Eller man kan fatte med et godt greb i brysterne og holde fast og kneppe løs. Hendes skridt opfordrer også til at blive rusket i. - Fortsæt selv!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi ganske mange gange og stort set altid med en godkendt oplevelse. Det er min opfattelse, bl.a. ved at læse andres kommentarer, at en del af kvinderne på stedet svinger meget, dels i "dagsform", dels pga. det der udefinerbare "kemi". For nylig var der f.eks. 2 anmeldelser af Roxy, den ene meget positiv, den anden ret negativ. Et andet eksempel er er Shanon, jeg anser hende som en rigtig dejlig oplevelse, kysser ikke så gerne, men nærværende og intelligent, andre har dog omtalt hende som en kedelig oplevelse.

Hvis vi ser bort fra kommentarer om udseende og alder, så mindes jeg ikke at have set nogle negative kommentarer om Nataly, Demy og Zita, Inez (noget tid siden hun har været der) hører også hjemme på den liste.

Et generelt råd om stedet må være at kigge godt efter når pigerne står linet op, hvem ser ud til at være i lege-humør :-)

PS: Der var en anmeldelse af Michell for ikke så længe siden, lød ikke særligt positivt.

Edit, Link til anmeldelse af Michell: https://www.eroguide.dk/forum/topic/40271-michel-gentlemen-house/

Redigeret af Meow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meow omtaler Shanon. Jeg husker hende også som en sød, køn pige. Kønne øjne,og søde runde bryster. Og så kan jeg slet ikke lade være med at nævne hendes kønsdele - hendes klitoris - eller hvad det nu er, hun gemmer mellem benene. Hun er absolut "udvendig" - en næsten fritsvævende klitoris, som jeg med fornøjelse og undren gumlede på i lang tid. Ved given lejlighed skal jeg tjekke hende efter. En pudsig lille pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigeforskeren det var da en fantastisk liste over de forskellige piger på stedet og deres attributer!   Har de flere oplevelser andre steder fra at dele med os?

Dukke man så barae op uden aftale, eller hvad?

Det med lineup lyder sjovt. Men skal man ikke bestemme sig SÅ hurtigt, at man faktisk ikke har tid til at overveje, hvem det skulle være. For én som mig, f.eks., der går mest op i, at hun skal være venlig, sød, varm og kyssende, og snakke engelsk, kan man finde ud af det på ene eller anden måde i de få sekunder, man har?  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cuddler: Nu virker det til du spørger pigeforskeren, så håber det ikke gør noget hvis jeg prøver at svare.

Man kan godt ringe og lave en aftale med en bestemt pige, men det er også muligt bare at ringe på døren (indenfor åbningstiden, naturligvis). Ulempen ved bare at komme forbi er at det jo ikke er sikkert den man er interesseret i er til rådighed.

Der er ikke noget stopur når man skal vælge en af pigerne, flere minutter vil dog nok virke lidt pinligt. Du kan bestemt også stille spørgsmål til pigerne, bl.a. virker det fuldt fair at spørge om sprog, om de svar der gives så er 100% ærlige (Det er jo også forskelligt hvordan man bedømmer sprogkundskaber)...

Anmeldelsen af Nataly (Ja, det er den samme pige) synes jeg virker mest som kritik af hendes billeder, de er siden skiftet blevet skiftet ud og er p.t. efter min mening meget tæt på virkeligheden. Hun kysser normalt gerne.

Demy... Jeg vil gætte på 150-155 cm, kan være andre har et bedre bud, jeg er ikke ret godt til at bedømme mål. Jeg vil bestemt ikke sige Demy har specielt meget drøjde, hun har bløde former, men virker ikke overvægtig.

PS: Et lille generelt men vedrørende stedet, de er ikke altid lige hurtige til at få opdateret listen over hvilke piger der er i huset.

Redigeret af Meow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bedre sent end aldrig. Jeg fik besøgt pigerne i dag.

Der var tre piger der lukkede op, desværre var Demy der ikke. Jeg valgte Nataly, hun er lige så lækker som på billederne. Super lækker bagdel og en fantastisk sol brun farve.

En time til 1.300,- Et hurtigt bad og så ind i sengen. En rigtig god omgang superfransk og så red hun mig. Hun har vist fået et par børn, for der var ikke så meget spændstighed som man kunne ønske sig. Til gengæld er hun dejlig at se på.

Så fik jeg en omgang rygmassage, det er hun god til. Derefter ville jeg smage på hende, men det var hun ikke glad for. Jeg måtte kun slikke uden om, så det blev ganske kort.

Superfransk og så doggy. Hun har en dejlig bred og fyldig røv, et syn for guder. Men den er så blød at det hele blævre og det lage en dæmper på min begejstring. Så selv om det var tæt på, så blev det kun til en omgang.

Nataly er super sød, snakker et udmærket engelsk, har øjen kontakt og gør meget ud af at tilfredsstille sin kunde.

Når jeg får råd igen, så må jeg besøge Demy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Nataly tre gange, og er vildt fascineret af den store bløde struttende og brede lækre røv hun har. Klask klask klask siger det når man ordner hende hårdt bagfra. Jeg kunne snildt tage hende bagfra hver dag hvis jeg havde råd til det. Jeg har bestemt ikke noget i mod det blævrer ☺Men sådan er vi så forskellige ☺

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg får råd igen, så må jeg besøge Demy.

Jeg håber, du snart får råd igen --- og uimodståelig lyst. Det bliver spændende at høre en frisk rapport fra en anden om Demy's kropslige talenter, når jeg selv med fornøjelse har ligget i med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...