Hop til indhold
Heine

Catrine Privat/diskret...og aldeles vidunderlig

Recommended Posts

http://www.privatdiskret.com/#!books/cnec

 

Catrine har været på listen over piger jeg gerne ville møde igennem længere tid, men logistikken har drillet - i dag skinnede solen på alle mulige måder,  et hurtigere afsluttet møde i Herning - og så skulle man jo være et SKARN hvis ikke man udbyttede den lejlighed.

En halv time blev booket - fra 15.30 - og efter lidt SMS'er (Catrine var lidt forsinket)  gik jeg op foran døren forbi "til salg" skiltet og blev mødt af en helt-og-uforbeholdent bedårende brunette, med de smukkeste kontaktholdende øjne, et sødt imødekommende smil, en slank og ualmindeligt veldrejet figur - og umåleligt lange ben ..

Kort sagt - ikke alene lever hun op til beskrivelsen på hjemmesiden - hun overgår den på alle punkter....

Et hurtigt bad og så op på første salen hvor man - uden at overdrive - må sige at indretningen ikke helt er til en feature-artikel i et Livsstilsmagasin, men rent og ..øh .. rent... Med nyt lagen (der blev skiftet efter vores seance) og lyst, dejligt lyst.  Det sidste nævner jeg mest fordi bare synet af en nøgen Catrine er et syn for Guderne - og det gøres bedst i dagslys.

Catrine er meget levende, meget imødekommende, helt ukompliceret og den type pige som man - når man møder hende på gaden - tænker - "Sikke en smuk naturlig pige - og sikke en udstråling" 

Seksuelt er hun (ihvertfald med mig) eminent som modtagende blid GFE -  gode dybe ikke-ryger kys og et usædvanligt nærvær. Velsmagende og feksibel. Venlig og skuespillerinde nok til at rose mig for min medvirken - smiger virker jo altid - også selv om det jo kun er det...:)

Af annonceteksten fremgår det at hun også er til det mere "dyriske" - og det er muligvis rigtigt - MEN - for mig var hun den blide varme pige - og eftersom det er der jeg helst opholder mig - så var det et fremragende match

Mht. det græske - så er Catrine SKABT til det, hvilket så også medførte en uforholdsmæssig høj andel af gæster der ønskede den ydelse - så det blev en kende for meget for den unge dame, så det er derfor det ikke længere er på menuen. Men det kunne komme igen - senere... som Catrine sagde.

Ville jeg nyde en dinnerdate med Catrine - "yes I would". Ville jeg gøre det om igen - "Indeed...but of course"

Baseret på en enkelt oplevelse -...er spørgsmålet så:  "Men ville Du gifte dig med Catrine og standse hendes karriere som Lagenartist hvis muligt?" og svaret er:   - "Jada !!! - ikke kun pga sex - men også fordi hun virker genuint sød " - men aldersforskellen gør den slags hamrende uaktuelt (suk)

Catrine kysser,flirter,samtaler og sexer så godt at jeg ikke tøver med at give hende den allerbedste anbefaling.

Faktuelt: 1200 for noget over 30 minutter med superfransk - dagens bedste investering !

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Catrine fortalte at Mega-fransk indgik i menuen på stedet.. Jeg spurgte hende (ved nærmere eftertanke) ikke om det så også betød at hun tilbød det... Men mit gæt er ja... 

Det superfranske var vådt, varieret og med de reglementerede 2,1 atmosfæres undertyk (TÜV- standard) og med den ønskværdige øjenkontakt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kære Heine.

Tusind tak for den ekstravagante anmeldelse du har skrevet. Den fik mig virkelig til at smile ;) Det var en skøn oplevelse at møde dig og jeg håber virkelig vi ses igen en dag. 

Angående analsex, ja det er rigtigt at det blev lagt lidt væk. Nu er jeg frisk på det igen men med forbehold. Ang mega fransk, betyder det at man må komme i munden, slug kan ikke forventes er med i en megafransk hos mig.

Kærlig hilsen Cat. :)  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...