Hop til indhold

Recommended Posts

Hmm, der tilbydes ikke B2B eller andre eksotiske varianter.

Det kunne jo lyde som en mere "seriøs" aktør. Men man skal jo aldrig sige aldrig.

Du må meget gerne tage en for holdet her!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har være forbi uanmeldt og der var ikke tid og det er også ok men hende jeg mødte var en lidt kraftig dame på 40 + og hun var meget dårlig til engelsk så vi tog den på thai og jeg kunne forstå på hende at det er en kvinde på 35 år som massager 

Hende selv gør kun rent og tager imod kunder for at lære dansk og engelsk men et ok pænt sted og jeg skal da op og have en tur når jeg er på disse kanter igen 

Men glæder mig til at høre om andre der har være forbi 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi i dag og fik en rigtig god massage af et lille nips som jeg vil skyde på er sidst i 20erne. Hun snakkede godt engelsk men forstod da en lille smule dansk, hun var meget snaksalig og man følte sig fint velkommen. Lokalerne var pænt dekoreret og der var et lille springvand som gav en meget afslappende effekt under massagen. Jeg betalte 300kr for en times thai massage men fik ikke tilbudt nogen form for afslutning men det var også fint nok da jeg var totalt mørbanket efter behandlngen og fik en flaske vand med på vej ud af døren. Jeg tror ikke det er sidste gang jeg kigger forbi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Fik besøgt stedet og der blev leveret en god gang thai massage. Den var for mig som den skulle være lidt hård :)

Ingen hanky panky ( heldigvis ).

Men kan anbefales hvis man går efter den rene oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men kan anbefales hvis man går efter den rene oplevelse.

Det gør jeg altid. Men det er set ud fra en anden vinkel :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...