Guest Borntofly Skrevet 8. December, 2015 Enten så svarer en GP for sig selv eller også lader man trådstarter have sin mening for sig selv! Især i dette tilfælde hvor det jo er tydeligt at GP udemærket er i stand til at svare for sig selv. Alt andet bliver gisninger fra alles side! Endnu engang vil jeg gerne henstille til at moderator låser tråden. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 8. December, 2015 Borntofly skrev, for 2 minutter siden: Endnu engang vil jeg gerne henstille til at moderator låser tråden. Det fungerer ikke. Du skal klikke på "Rapporter indlæg". Det lader dog til du selv er glad for afsporing, vi andre holder os i det mindste nogenlunde til trådstarten (omend hele tråden måske er lagt forkert). Trådstarter efterlyser nemlig ikke, men lægger op til debat: Evigtsøgende skrev, den 8/6/2015, 6:14:15: Indledte en besked-udveksling med hende - hvilken arrogance - hun kunne da ikke tage hensyn til at der var nogen i den anden ende der havde behov for svar - ??Har jeg bevæget mig ind på et område, hvor det bare er sådan - eller? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 8. December, 2015 Bebop skrev, for 21 minutter siden: Det fungerer ikke. Du skal klikke på "Rapporter indlæg". Det lader dog til du selv er glad for afsporing, vi andre holder os i det mindste nogenlunde til trådstarten (omend hele tråden måske er lagt forkert). Trådstarter efterlyser nemlig ikke, men lægger op til debat: Derfor generel debat:) Men tak. Jeg vil straks trykke på den magiske knap! Del dette indlæg Link til indlæg
Observator 292 Skrevet 8. December, 2015 Så stopper festen. VI kommer vist ikke meget videre i denne tråd, så den låses. Hvis man gerne vil diskuterer videre henvises til den generelle debat. 2 Del dette indlæg Link til indlæg