Guest Borntofly Skrevet 7. December, 2015 Endnu en diskussion som er blevet afsporet. Det sker jo desværre ofte herinde. Og især når der er piger "på linien". Så er det som om at mange pludselig skal kommunikere eller komme med små kække bemærkninger . Lad os nu holde os til hvad hver enkelt tråd handler om . Har man lyst til smalltalk eller sjov så er der et privat besked system eller evt i generel debat! Del dette indlæg Link til indlæg
Fortysomething 44 Skrevet 8. December, 2015 Jeg forstår ikke man insisterer på, at presse en aftale igennem via spam mv til GP. Det svarer lidt til at svine kokken til før han skal lave din mad. Her drejer det sig om en pige der ikke er helt afklaret omkring sit bierhverv og således ikke respekterer aftaler idet hun følelsesmæssigt ikke er stærk nok. Ihvertfald ikke til denne branche som sikkert efterlader mange kvinder som ofre på slagmarken. Jeg ville blot finde en anden... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. December, 2015 Fortysomething skrev, for 2 minutter siden: Her drejer det sig om en pige der ikke er helt afklaret omkring sit bierhverv og således ikke respekterer aftaler idet hun følelsesmæssigt ikke er stærk nok. Ihvertfald ikke til denne branche som sikkert efterlader mange kvinder som ofre på slagmarken. Så fik EG sin egen psykolog - igen Del dette indlæg Link til indlæg
Fortysomething 44 Skrevet 8. December, 2015 Med dit input er alle blevet meget mere oplyste og samtidig har du videregivet vigtig erfaring og indsigt. Nationen kalder. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. December, 2015 Fortysomething skrev, for 2 minutter siden: Med dit input er alle blevet meget mere oplyste og samtidig har du videregivet vigtig erfaring og indsigt. Nationen kalder. Inden du kalder nogen uafklaret og følelsesmæssigt svag, så synes jeg du skulle prøve at læse lidt rundt på EG om Iscenesat Virkelighed. Det har du helt afgjort ikke gjort. PS: Det var ikke min hensigt at oplyse nogen, eller videregive erfaring - hvorfor tror du det ? Føler du det var det du gjorde?? Nationen aner jeg ikke hvad du mener med. Del dette indlæg Link til indlæg
Fortysomething 44 Skrevet 8. December, 2015 Bevares... Hvis man kontinuerligt aflyser aftaler er man, i min optik, ikke afklaret omkring det man laver aftaler om. Når årsagen tilsyneladende er uoplagthed er man, igen i min optik, ikke stærk nok til dette erhverv. Mht til dine afsluttende bemærkninger har de karakter af det fænomen som kaldes internet "Trold" og disse skal for enhver pris ignoreres. Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 8. December, 2015 Fortysomething skrev, for 40 minutter siden: Jeg forstår ikke man insisterer på, at presse en aftale igennem via spam mv til GP. Det svarer lidt til at svine kokken til før han skal lave din mad. Her drejer det sig om en pige der ikke er helt afklaret omkring sit bierhverv og således ikke respekterer aftaler idet hun følelsesmæssigt ikke er stærk nok. Ihvertfald ikke til denne branche som sikkert efterlader mange kvinder som ofre på slagmarken. Jeg ville blot finde en anden... HAHAHA... JEEEZ! Måske du skulle overveje at nøjes med at udtale dig om ting du rent rent faktisk ved noget om - her er du i hvert fald helt ved siden af Generelt bør man nok afholde sig fra at psykoanalysere folk man ikke kender... man kommer hurtigt til at fremstå som en tumpe Del dette indlæg Link til indlæg
Fortysomething 44 Skrevet 8. December, 2015 Bevares.... Jeg kommenterer på fakta og du tager troldekostume på og bidrager med det trolde nu engang bidrager med. Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3714 Skrevet 8. December, 2015 Fortysomething skrev, for 4 minutter siden: Bevares.... Jeg kommenterer på fakta og du tager troldekostume på og bidrager med det trolde nu engang bidrager med. Neeej. Her er det nok nærmere en kommentar fra en der kender hende rigtig godt. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. December, 2015 Fortysomething skrev, for 10 minutter siden: Bevares.... Jeg kommenterer på fakta og du tager troldekostume på og bidrager med det trolde nu engang bidrager med. Hvilke fakta? Del dette indlæg Link til indlæg
Fortysomething 44 Skrevet 8. December, 2015 Aha... Så måske du kan redegøre for præcis hvor jeg tager fejl? Eller drejer dette sig blot om "Den beskyttende ridder" fænomenet. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. December, 2015 Fortysomething skrev, for 2 minutter siden: Aha... Så måske du kan redegøre for præcis hvor jeg tager fejl? Eller drejer dette sig blot om "Den beskyttende ridder" fænomenet. Hvilke fakta taler du om? Husk at brug citer funktionen, ellers er det svært at vide hvem du svarer og spørger Del dette indlæg Link til indlæg
Fortysomething 44 Skrevet 8. December, 2015 Kvinden aflyser i tide og utide aftaler pga hun ikke har lyst. Er det koncist nok til dig. Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Hvilke fakta taler du om? Husk at brug citer funktionen, ellers er det svært at vide hvem du svarer og spørger Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. December, 2015 Fortysomething skrev, for 5 minutter siden: Kvinden aflyser i tide og utide aftaler pga hun ikke har lyst. Er det koncist nok til dig. og hun har forklaret hvorfor.... Hvis det ikke er en god grund, så er der nok ikke meget der ville være en god grund i dine øjne. Fortysomething skrev, for 49 minutter siden: Hvis man kontinuerligt aflyser aftaler er man, i min optik, ikke afklaret omkring det man laver aftaler om. Jeg tror sætningen "i min optik" reder den her...... for det beviser at det er din egen lommeteori der spiller dig et puds om hvorvidt hun er afklaret eller ej. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. December, 2015 (edited) Fortysomething skrev, 1 time siden: Når årsagen tilsyneladende er uoplagthed er man, igen i min optik, ikke stærk nok til dette erhverv. Det er da NETOP det der kendetegner en "stærk nok til dette erhverv" person. At kunne sige fra!!....... i MIN optik er Iscenesat virkelighed i dette erhverv på grund af lyst og IKKE af nød. PS; og for en god ordens skyld så har jeg aldrig besøgt Iscenesat Virkelighed Redigeret 8. December, 2015 af dråben Del dette indlæg Link til indlæg
Fortysomething 44 Skrevet 8. December, 2015 dråben skrev, for 18 minutter siden: Det er da NETOP det der kendetegner en "stærk nok til dette erhverv" person. At kunne sige fra!!....... i MIN optik er Iscenesat virkelighed i dette erhverv på grund af lyst og IKKE af nød. PS; og for en god ordens skyld så har jeg aldrig besøgt Iscenesat Virkelighed Det drejer sig nu nok også om penge(læs: "Nød" om du vil) og ikke blot lyst. Hvis det ikke var tilfældet var der sikkert mænd en masse der ville stille op når kvinden fik lyst, ikke mindst hvis det var gratis. Jeg opponerer blot mod kvinden laver flere aftaler end hun kan overholde og iøvrigt ikke kerer sig om disse. Forstår frustrationen hos afmeldte besøgende og anbefaler som følge deraf man vælger en anden. Hvorfor bruge tid på nogen som ikke ved hvornår hun har lyst, men ikke desto mindre laver aftaler som forudsætter hun har lyst. At man så tæppebomber kvinden med beskeder mv forstår jeg slet ikke. Der findes masser af GP'er som kan overholde aftaler. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. December, 2015 (edited) Velkommen Fortysomething, det er godt at se at du allerede hygger dig og føler dig hjemme! Du har ret, jeg er et ganske følsomt menneske og Gudskelov for det! Hvis følelsesmæssigt uafklarethed, bliver vurderet udfra at jeg bliver hjemme, hvis jeg reelt har mere lyst til at lave noget andet, så kan vi godt kalde mig det. Selv er jeg glad for at det overhovedet er noget jeg kan tilvælge og ikke er nødt til, sådan kan man se så forskelligt på det. Men uafklaret? Årh, end ikke i nærheden af at være det. Redigeret 8. December, 2015 af Iscenesat Virkelighed Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. December, 2015 Fortysomething skrev, 1 time siden: Kvinden aflyser i tide og utide aftaler pga hun ikke har lyst. Er det koncist nok til dig. Jeg spurgte om hvilke fakta FAKTA du bygger din "psykoanalyse" på. Ikke at have lyst er ikke ensbetydende med at man følelsesmæssig er svag. Det er nærm...............argh jeg giver sgu op. Gider ikke lade mig slæbe rundt i manegen af en grønskolling, der helt tydeligt ikke har levet ret længe endnu, og da slet ikke suget noget til sig i den tid. Dixi! Del dette indlæg Link til indlæg
Fortysomething 44 Skrevet 8. December, 2015 Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden: Jeg spurgte om hvilke fakta FAKTA du bygger din "psykoanalyse" på. Ikke at have lyst er ikke ensbetydende med at man følelsesmæssig er svag. Det er nærm...............argh jeg giver sgu op. Gider ikke lade mig slæbe rundt i manegen af en grønskolling, der helt tydeligt ikke har levet ret længe endnu, og da slet ikke suget noget til sig i den tid. Dixi! Jeg tror oprigtig du er i dine følelsers vold og som følge deraf forfalder du til fornærmelser mv. Det er menneskeligt men samtidigt lidt umodent. Del dette indlæg Link til indlæg
Fortysomething 44 Skrevet 8. December, 2015 Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 timer siden: Velkommen Fortysomething, det er godt at se at du allerede hygger dig og føler dig hjemme! Du har ret, jeg er et ganske følsomt menneske og Gudskelov for det! Hvis følelsesmæssigt uafklarethed, bliver vurderet udfra at jeg bliver hjemme, hvis jeg reelt har mere lyst til at lave noget andet, så kan vi godt kalde mig det. Selv er jeg glad for at det overhovedet er noget jeg kan tilvælge og ikke er nødt til, sådan kan man se så forskelligt på det. Men uafklaret? Årh, end ikke i nærheden af at være det. Takker for den fine velkomst. Din lille troldehær er ikke nær så graciøse i deres indlæg. Jeg fortolker det dog som en lettere besværet form for ridderlighed som er vel ment. Om du er afklaret eller ej kan jeg kun gætte på udfra det andre skriver om dig og som står uimodsagt. Jeg savner dog, som sikkert ikke er gået din opmærksomhed forbi, en logisk sammenhæng mellem afklarethed og den vedvarende indgåelse af aftaler som derefter aflyses i hobetal. Efter sigende. Når en fyr 3 gange har en aftale med dig og du aflyser alle 3 tænker jeg du måske kun skulle lave aftaler på dagen eftersom din MO er bedst egnet til det. Når det er sagt skal du gøre det som fungerer for dig og så må alle andre træffe deres valg udfra bla info på dette forum. Som nævnt tidligere kan man jo bare finde en anden hvis man er utilfreds. Go Girl 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 8. December, 2015 Fortysomething skrev, for 4 timer siden: Jeg tror oprigtig du er i dine følelsers vold og som følge deraf forfalder du til fornærmelser mv. Det er menneskeligt men samtidigt lidt umodent. Du er sjov. Men det svært at se om du laver sjov eller du bare er idiot. Del dette indlæg Link til indlæg
Fortysomething 44 Skrevet 8. December, 2015 Bebop skrev, for 36 minutter siden: Du er sjov. Men det svært at se om du laver sjov eller du bare er idiot. Hvis du ikke kan se forskellen er det ikke mig som er idiot. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 8. December, 2015 (edited) Er "efterlysning" et andet ord for "generel debat" på Eroguide? Det er efterhånden umuligt at læse en anmeldelse eller efterlysning herinde uden at den indeholder 10-50 svar om alt andet end emnet i overskriften ! Måske der burde være en ny kategori der hedder " Det startede som en anmeldelse / efterlysning men er nu blevet til komplet tidsspilde mellem medlemmer som er utrættelige i deres ligegyldige kommentarer". Ps moderator: lås denne tråd!! Redigeret 8. December, 2015 af Borntofly Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 8. December, 2015 Fortysomething skrev, Lige nu: Hvis du ikke kan se forskellen er det ikke mig som er idiot. Det er forskellen på dig og alle andre: Du tror, at du på baggrund af en lille smule tekst kan afdække psykodynamik og karaktertræk hos personen bag. Det er det, der gør dig lidt mere end bare smådum, fordi en almindelig smådum person slet ikke ville nå så langt i sin tankerække. Hvis du nu læste lidt mere af og om de personer du kloger dig på, så blev det ret hurtigt ret tydeligt, at du rammer så langt forbi målskiven, at alle må dukke sig for de projektiler, der flyver i alle retninger. Så at du gav netop dette svar afslører altså, at der er tale om, at du er idiot. Ikke en imbecil, men bare en halvstuderet røver, der tror han er helstuderet og ikke lytter, når han bliver korrigeret. Her er det ret simpelt, at du blot havde behøvet at læse annonceteksten, hvor der står, at Kamilla kun gør kan holde en aftale, når lysten er med i det. 1 Del dette indlæg Link til indlæg