Hop til indhold
MrRamlosa

Ny shemale i århus

Recommended Posts

Gæst

På grund af dårlige erfaringer med nogle af de andre Shemales der har besøgt Aarhus holder jeg mig til Karen eller Ellen. De 2 er trods alt i Danmark hele tiden og stikker ikke af til udlandet. De plejer at værne om deres kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er egentlig meget enig i hvad Lars K. siger... Med Ellen og Karen ved du, hvad du får.

Hvad angår annoncen med "Transnatalie" på Side6.dk, så er den 100% fake. Forleden var 90% af billederne af henholdsvis Michelle Scherzinger (der er i Barcelona) og Victoria Keller (der er i Amsterdam). I dag er galleriet blevet til noget der minder om et "shemale-potpourri" - meget underholdende :-)

Min konklusion: don't go!

PS: fandt lige det rigtige svar i anden tråd: Trans Natalie i Århus??

Redigeret af Shemale-eater

Del dette indlæg


Link til indlæg

På grund af dårlige erfaringer med nogle af de andre Shemales der har besøgt Aarhus holder jeg mig til Karen eller Ellen. De 2 er trods alt i Danmark hele tiden og stikker ikke af til udlandet. De plejer at værne om deres kunder.

Kan lige supplere med Victoria i Aarhus her. Hun er supersød og 100% reel og giver altid en god oplevelse, selvom hun måske ikke er en topmodel som Ellen. https://www.eroguide.dk/forum/topic/36235-victoria-ladyboy/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...