1001nat 187 Skrevet 6. August, 2015 Der var igen uro i de nedre regioner, så et eller andet skulle ske'. Ville egentlig have besøgt RTN i Struer, men hun svarede ikke. Tænkte dernæst på de mørke piger på Nyholmvej (på Salling), - men der var et "Optaget-skilt" i vinduet. Fandt derfor på EB en annonce for Veronikahothttp://side6.dk/resultatside/?q=veronikahotDer var ikke meget hot over hende. Havde det ikke været for det opbyggede tryk, som var blevet truende højt, så havde bettemand vist ikke gidet. Hun lagde sig for det første temmelig langt ude på kanten af sengen. Da jeg søgte nedad for at smage på herlighederne, ville det lige pludselig blive en meget højere pris (havde aftalt dansk til bare 500,-), og når jeg stødte godt indad, så strammede hun mavemusklerne, så jeg ikke fik banket i bund. Virkede i det hele taget ret uengageret.Der er ingen billeder på annoncen, men jeg vil skyde hende til omkring de 35 år, noget overvægtigt, men nogle pænt store naturlige bryster.Om jeg kommer der igen - nej!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 64 Skrevet 8. August, 2015 Prøv Skivebabes næste gang du kommer til Salling, de er mere engagerede og der får man en god oplevelse.Jeg plejer at vælge luxusdansk til 600 kr, og det er rigtigt godt. Jeg kommer ikke det andet sted mere, så vil jeg hellere undvære. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg