Hop til indhold
Vand

Nybegynder

Recommended Posts

Hej med Jer,

 

Jeg har brug for hjælp til at finde den rette Shemale - Jeg er nybegynder, så søger ikke nødvendigvis en med en pik som Ellen :-) Hvem kan I anbefale til mig, som gerne ville have afprøvet denne fantasi...

Det er ligegyldigt hvor i landet, bare hun er sød og forstående, så man ikke bliver skampulet den første gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randy

Jeg kunne ikke være mere enig!:) Jennie var min først shemale, og det var den mest fantastiske og grænseoverskridende lækre oplevelse. Hun er både sød, smuk, fræk og 100% perfekt til en nervøs nybegynder!:)

Så jeg glæder mig til at høre, hvordan det går!:)

Du er velkommen til at stille så mange spørgsmål som du lyster, jeg deler gerne ud af min oplevelse med hende, der var fuldt ud positiv!

Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusinde tak for Jeres forslag 

Kan man evt. finde flere billeder af hende andre steder ?

Hvor stor er hendes pik ?

Hvor holder hun til ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randy

Det er nogle år siden, så jeg kan faktisk ikke præcis huske hvor stor hun var, men husker, at hendes pik var mindre end min. Jeg mener, at den var et sted mellem 13-16 cm. Men jeg husker også, at den var super klar og stiv.

Og jeg kan slet ikke huske, hvor henne hun holder til...:) 

Jeg husker bare, hvor positivt overrasket og lettet jeg blev, da jeg så hbor smilende og smuk og feminin hun var!;)

Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...