Hop til indhold
Bbullersen

Flensborg søndag aften

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Hej Buller

Søndag/søndag aften kan være et temmelig skidt tidspunkt i Flensborg. Mange steder er der skiftedag mellem søndag og mandag... har ugen været fin indtjeningsmæssig, ja så futter de altså noget før. Dette gælder dog ikke alle steder (kun mange)

Alternativt kør på p club. Som dog er ret dyr i forhold til hvad du plejer at give. 80 euro 30 min + 25 kys + 25 fisseslik.

Schiffbrucke 56 (thai) , junkerholweg 14 er steder hvor pigerne ikke skifter på ugeplan, så her kan du helt sikkert finde noget interessant... til tider også udfra dine  "ekstra" præferencer.

Alternativ kan du søge på kaufmich.. her er lidt private piger fra byen ligeså.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener nu mange skifter mellem lørdag og søndag. Det betyder nogle gange, at den nye pige på adressen ikke er ankommet endnu hvis man kommer der midt på dagen.

Hvis du følger den sædvanlige anbefaling om at have nogle alternativer, og ikke tager derned før sidst på dagen, kan du sagtens finde noget sjov.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Servicemeddelse

som Røde Baron skriver er der nogen som har skiftedag mellem Lørdag/Søndag. Det har bl.a Engelsburg hvorimod Finkenstrasse og andre har mellem Søndag og Mandag.

Begge ting kan give lidt udfordringer om Søndagen, enten da Pigen ikke er mødt ind endnu eller hun er smuttet. Søndag/mandage er typisk stilledage, som du også ser på FKK. Så de faste Piger dernede kan du ligeledes risikere har taget en fridag en af de dage, hvis Fredag/lørdag er blevet sent eller været meget travlt. Har selv prøvet at fare rundt dernede en Søndag hvor jeg kom et stykke ned på listen, før jeg fandt en Pige som behagede mig. Men umuligt er det ikke! man skal bare væbne sig med tålmodighed og være opmærksom på udvalget af Piger kan være reduceret lige den dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...