Hop til indhold

Dejlige Nadia på Privat Diskret

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ny herinde, og det er efterhånden mange år siden jeg har besøgt glædespiger, men fordi jeg netop er kommet ud af et langvarrigt forhold tænkte jeg at det kunne være rart igen - jeg har tidligere mest haft positive oplevelser. Så for lidt over en måned siden ringede jeg efter noget søgen til en pige der havde fanget min opmærksomhed (havde for et par måneder siden med fint resultat besøgt en klinik i Aarhus)- jeg spurgt om billederne var ægte... Kort fortalt var det en meget, meget dårlig oplevelse. Først derefter opdagede jeg eroguide. Herinde kunne jeg konstatere at Privat Diskret har (hos mange) et rigtigt godt ry, og pigerne nogle rigtigt gode anmeldelser. Særligt anmeldelserne af Nadia og Christina er meget positive, så jeg tænkte at jeg ville prøve en af dem - Valget fald på Nadia fordi hun her for nyelig fik en ny anmeldelse som beskrev megafransk med Nadia som noget jeg måtte prøve.

Derfor ringede jeg og bestilte tid hos Nadia, og allerede ved bestillingen fik jeg min første positive - fordi jeg havde det indtryk af når man bestilte en time så var der en grænse på hvor mange gange alligevel (to gange på en time har jeg indtryk er normalt), men ville lige høre. Jeg fik beskeden af hvis jeg bestilte en time så måtte jeg bruge den som jeg havde lyst til - altså ikke noget maks (ikke at jeg kan ret mange gange på en time, men rent psykologisk havde det en super positiv effekt på mig). Så jeg bestilte en time med megafransk (for 2100 ,-).

Jeg havde selvfølgelig inden bestillingen læst Nadias profil og set på hendes billeder, og synes det både lød og så godt ud. Men da Nadia åbner døren så blev jeg alligevel overrasket. Hun er virkelig en smuk pige, med en flot krop og et meget smukt ansigt. Hun åbnede døren i en stram sort kjole og høje sko, det virkede meget klassy. Da vi kommet op på værelset og efter der er betalt så tager hun kjolen af, og havde ikke noget inden under. Hendes krop er meget flot - faktisk sådan at jeg var noget overrasket fordi de billeder der er på hjemmesiden, de yder hende ikke retfærdighed. Brysterne fx virker større (men er helt naturlige) dvs virkeligheden passer med hvad hun skriver (størrelse D), selvom jeg havde mine tvivl ved at se billederne på hjemmesiden. Men meget positivt.

Sexen vil jeg ikke beskrive nærmere, med dog sige at hendes franske er rigtigt godt, men det er hun altså også i andre positioner, og det bedste er at hun formår at skabe en godt og lysten stemning, hvor man virkelig føler sig velkommen og hun tager efter nogle korte pauser selv initiativ til mere og efter adskillige runder, hvor vi så tilsidst lå og snakkede så konstaterede hun at der vist kun var 10 minutter tilbage, så vi skulle nok igang hvis vi skulle nå en omgang mere. Og måden hun sagde det på var nok i sig selv til at få mig tændt og stiv igen, så vi afsluttede med maner. 

Lige tilsidst vi jeg bemærke at det er første gang jeg har prøvet en glædespige der tilbyder GFE, herunder dybe sensuelle og lidenskablige kys. Og det er klart en oplevelse som jeg kan anbefale, og jeg jeg er nødt til at opleve igen.

Så hvis der er nogle der har behov for dejlig positiv seksuel oplevelse, så skal I bestemt overveje at besøge Nadia.

Skrevet

Glæder mig at du har haft en god oplevelse ved Nadia. Jeg kan fuldt og helt tilslutte mig din beskrivelser. Hun er fantastisk. Uden at sige at Nadia ikke er god kan jeg sige at jeg også flere gange har haft fornøjelsen af at være sammen med Christinna. Hun er altså også bare fantastisk. I det hele taget er jeg ikke stødt på piger hos p-d der ikke har ydet deres allerbedste og det siger ikke så lidt. P-d forstår virkelig at have piger af den højeste standard jeg nogensinde har prøvet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.