Hop til indhold

SIde6.dk Holstebro nogle der har prøveT ?

Featured Replies

Skrevet

Var ude ved hende på vembvej men kørte igen, hun var nogen større end på billedet og langt fra attraktiv

Har overvejet blondinen og brunetten på baldersvej, men det er langt fra diskret så har ikke fået taget mig sammen endnu.

Skrevet

Kunne være dejligt hvis der kom en ung dansk eller polsk pige til holstebro, syntes kun der har været latinaer og thaipiger her i lang tid

Det er træls at man skal ud på en 100km køretur hver dag

Redigeret af JLN
fjernet gennemstregning af tekst

Skrevet

Det er træls at man skal ud på en 100km køretur hver dag

Har du overvejet at tage en spille hver anden dag?

Skrevet
  • Author

ja men vil gerne høre hvad folk siger til de piger der har været der nu her eller har prøvet dem 

Skrevet

Var ude ved hende på vembvej men kørte igen, hun var nogen større end på billedet og langt fra attraktiv

Har overvejet blondinen og brunetten på baldersvej, men det er langt fra diskret så har ikke fået taget mig sammen endnu.

blondinen på xxx vej er dejlig god til sit sutte arbejde tog den helt til roden og vil kneppes i røven hun bad selv om det. Også bagefter vil jeg lov til at spøgte ud over hendes dejlige bryster dejlig oplevelse 

Redigeret af Moderator
private opl

Skrevet

Pas på med Baldersvej, jeg ved at genboen tager billeder af dem der kommer der :/
Og at de har snakket med politet flere gange deromme.
Bare lige en heads up, da bagmanden har et par andre huse, så politet er interesseret ;)

Skrevet

Hej Longshaft.

Tak for advarslen - det kunne jo være nydeligt, hvis man kommer til at figurere i en "Razzia" udsendelse, hvor Told & Skat kommer på besøg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.