Hop til indhold
Gæst

Fræk Milf i Nordsjælland

Recommended Posts

Gæst

Tænkte at teksten med en 45 årige overklasse frue kunne være interessant.

Får en aftale i hus, og det er i Hornbæk.

Stedet står noget i forfald, og døren til 1. sal bliver åbnet.

Dér står en lidt skrutrygget ældre dame med en fin paryk. Hun smiler og siger "Hej med dig og velkommen".

Hmm, smilet viser tænder uden tandkød, og skyldes formentligt parandentose.

Spørger I mig, vil jeg mene, at hun er omkring de 55 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænkte at teksten med en 45 årige overklasse frue kunne være interessant.

Får en aftale i hus, og det er i Hornbæk.

Stedet står noget i forfald, og døren til 1. sal bliver åbnet.

Dér står en lidt skrutrygget ældre dame med en fin paryk. Hun smiler og siger "Hej med dig og velkommen".

Hmm, smilet viser tænder uden tandkød, og skyldes formentligt parandentose.

Spørger I mig, vil jeg mene, at hun er omkring de 55 år.

tak for meldingen, men jeg kan ikke styre min nysgerrighed - gik du igen eller....?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt lide bemærkningen "ældre dame" på 55 år.

Er man så tusse gl. når man er 65 år??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for indlægget Karma.

Hun har på min opfordring sendt mig et billede, som bestemt var lækkert. Ikke noget skrutrygget over det. Ansigtet var dog dækket. 

Hvis Karma ikke har "gennemført", er der så andre der har?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været på besøg hos hende og jeg har på ingen måde sammen opfattelse som Karma.

Ja det er et gammelt hus og lejeligheden ser ud som en lejlighed mange gange gør i et gammelt hus , men i forfald ?? naaaaa.

Hun er på ingen måde skrutrygget , da jeg kom ind og jeg så hende tænkte jeg FUUUCK hun står stramt " af en moden kvinde " jeg syntes hun er en flot kvinde og at hun skulle have paryk :-D det lagde jeg godt nok ikke mærke til , men håret var sat op i en knold.

At hun skulle have paradentose ?? nu er jeg ikke tandlæge , men husker ikke at jeg tænkte " hold da op nogle tænder hun har " 

Jeg havde 1 time sammen med hende og det fortryder jeg på ingen måde , en slank flot moden kvinde med en god røv :-D en lækker glat og velduftende mis. 

Nu har vi selvfølgelig forskellige kriterier , men syntes nok at Karmas anmeldelse er noget hård og ikke retvisende.

Hvis man er til en moden kvinde vil jeg aldrig tøve med at anbefale hende.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

øøøøøhhh hendes alder passer eller hun er i hvert fald ikke 55 år , om hun er 45 eller et par år mere passer nok meget godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe.. Ja Pia fra Hornbæk kunne i den grad snakke så meget at man var i tvivl om hun overhovedet kunne stoppe igen.

Jeg husker dog hende som være brunette. Men det kan jo farves hvis man ikke er tilfreds :)

Nå men Hvis nogle kan bekræfte det er Pia hører jeg gerne, Hun er jo egentlig meget sød og gufferen i topklasse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@lidenskabogvarme. Nej, jeg gik ikke og fik hvad jeg betalte for. Skulle være ikke have noget fransk uden. Så det blev med gummi hele vejen.

Selvom det ikke er det samme dame, minder det om et pudsigt møde med Lise fra Lyngby for nogle år siden. Hun nævnte i telefonen, at hun var sidst i 40'erne. Da jeg mødte op, var det en ældre dame på omkring 60 år. OK, jeg var opsat på massage og fransk uden. Under massagen skulle hun lige drikke en del vand og spyttede det ud i potteplanten. Ja siger hun, ham den sidste leverede en ordentlig ladning. Hmm, jeg valgte at få gummi på ;-)

OK, siger hun. Du er nr. to kunde i hele min karriere, der vil have den med gummi.

Men hold da helt ferie hvor Lise kunne "tale" fransk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...