Hop til indhold
Big3lover

Viktoria - House of Pleasure...

Recommended Posts

Der har været flere tråde herinde på EG hvor man har berettet om at netop det sted altid brugte fake billeder. Billederne plejer også at være mere "modelagtige" så kan være at der endelig er en lighed mellem billeder og personen.

jeg har ikke selv turdet tage derud pga div. Tråde og vildt flotte billeder. Men tror måske det er rigtigt denne gan.

tag du en tur derud og fortæl herinde bagefter, så ender det med at jeg også vil afsted, da hun har en lækker krop på billeder.

ser frem til anmeldelse ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg er fløjtende ligeglad med om de bruger fake-billeder og hvad ry eller rygte stedet har - det har jeg allerede indregnet. Jeg faldt over teksten, som jeg dog også har set før.

Så ja der er nok kun én ting at gøre.....at aflægge et besøg. Det var så det jeg håbede på at nogen havde gjort ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her er et godt eksempel på deres annoncer.

Min feminine krop er delicius kurvet, med FORMER, så hvis du vil have en slank pige, så er det desværre ikke mig du skal besøge.

og så er der denne slanke pige på billedet

image.jpg

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidligere været der ude, jeg syntes faktisk at billederne har passet meget godt de gange jeg har været der. Men jeg syntes det er dyrere end andre øst europæiske piger, Men der er meget rent og pænt i huset, og pigerne virker også til at være velsoignerede. Men man kan ikke sige at det er diskret.;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...