Big3lover 1440 Skrevet 5. August, 2015 (edited) Er der nogen som har stiftet bekendskab med Viktoria i Skallebølle, og som evt kan berette lidt om udseende osv?http://side6.dk/resultatside/?q=houseofpleasure Redigeret 5. August, 2015 af Big3lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1776 Skrevet 5. August, 2015 Der har været flere tråde herinde på EG hvor man har berettet om at netop det sted altid brugte fake billeder. Billederne plejer også at være mere "modelagtige" så kan være at der endelig er en lighed mellem billeder og personen.jeg har ikke selv turdet tage derud pga div. Tråde og vildt flotte billeder. Men tror måske det er rigtigt denne gan.tag du en tur derud og fortæl herinde bagefter, så ender det med at jeg også vil afsted, da hun har en lækker krop på billeder.ser frem til anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 5. August, 2015 Altså jeg er fløjtende ligeglad med om de bruger fake-billeder og hvad ry eller rygte stedet har - det har jeg allerede indregnet. Jeg faldt over teksten, som jeg dog også har set før.Så ja der er nok kun én ting at gøre.....at aflægge et besøg. Det var så det jeg håbede på at nogen havde gjort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1776 Skrevet 13. August, 2015 (edited) Det her er et godt eksempel på deres annoncer.Min feminine krop er delicius kurvet, med FORMER, så hvis du vil have en slank pige, så er det desværre ikke mig du skal besøge.og så er der denne slanke pige på billedet Redigeret 13. August, 2015 af Mr1time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 135 Skrevet 20. August, 2015 Kan se der skulle være kommet nye piger? Nogle som har været forbi? Billederne ser jo gode ud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Citroen mand 110 Skrevet 21. August, 2015 Jeg har tidligere været der ude, jeg syntes faktisk at billederne har passet meget godt de gange jeg har været der. Men jeg syntes det er dyrere end andre øst europæiske piger, Men der er meget rent og pænt i huset, og pigerne virker også til at være velsoignerede. Men man kan ikke sige at det er diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg