Hop til indhold

Bella, Kbh.

Featured Replies

Skrevet

Linket er dødt nu. Jeg har dog før haft besøg af hende, super sød og flot pige, som giver at rigtig godt blowjob :-)

Skrevet
  • Author

Linket er dødt nu. Jeg har dog før haft besøg af hende, super sød og flot pige, som giver at rigtig godt blowjob :-)

Ok. Havde håbet på et lidt tidligere respons fra nogle, men jeg så ved jeg da nu, at hun er reel nok. Jeg må se om jeg kan nå det næste gang hun annoncerer igen. 

:-)

Skrevet

Ok. Havde håbet på et lidt tidligere respons fra nogle, men jeg så ved jeg da nu, at hun er reel nok. Jeg må se om jeg kan nå det næste gang hun annoncerer igen. 

hun har en profil herinde ;)

Skrevet

Hejsa. 

Er der nogle herinde som har erfaringer med Bella? Hun tilbyder blowjobs og kun ved hjemmebesøg. 

https://annoncelight.dk/showad/181028

Jeg mindedes at hun har annonceret derinde før. 

Bella har jeg haft fornøjelse med flere gange. Hun er kvik, sød og lækker. Og hvis man bare lader hende om at gøre sin ting, så kan det ikke gå galt. Der ligger også tidligere anmeldelser herinde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.