Århusman 113 Skrevet 4. August, 2015 https://annoncelight.dk/showad/188015 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhansen 178 Skrevet 4. August, 2015 Hvis du nu tager den kritiske hat på, synes du så der venter noget spændende og godt?Glem teksten og de manglende fotos. "Blowjob koster 600; sex i max en halv time 800." - Hænger det sammen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. August, 2015 Hvis du nu tager den kritiske hat på, synes du så der venter noget spændende og godt?Glem teksten og de manglende fotos. "Blowjob koster 600; sex i max en halv time 800." - Hænger det sammen ? det hænger da fint sammen. Hvorfor benytter du i øvrigt, så ofte en meget agressiv tiltaleform? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhansen 178 Skrevet 4. August, 2015 (edited) det hænger da fint sammen. Hvorfor benytter du i øvrigt, så ofte en meget agressiv tiltaleform? Hvilken sætning er mest agressiv?Og nej, "hendes" tekst hænger slet ikke sammen. Redigeret 4. August, 2015 af jhansen Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mejersken 47 Skrevet 5. August, 2015 Hun er lidt (læs noget) mere fyldig end de den nævnte højde og vægt indikerer. Hun kysser dejligt, giver ok blow, bliver naturlig våd og har har ikke noget imod at få en eller flere orgasmer. Hvis hun vejede 20 kg mindre ville hun være meget hot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pete 6 Skrevet 5. August, 2015 Har været forbi for 3uger siden. Hun virkede skæv, og lygtede af sved. Så jeg gik igen. Hun vejer omkring 80 kg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 942 Skrevet 6. August, 2015 For nogen tid siden skrev jeg med hende på mail og fik et mystisk svar om at vi da vist havde mødtes før, men hun var frisk! Siden fik jeg ikke flere svar på mine mails. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg