Hop til indhold

Røkhøj 4 Lystrup

Featured Replies

Skrevet

Efter en periode på Ca.  1.5 md. Hvor det ikke har lykkedes at få en aftale i stand med en pige/kvinde. Ja Det kan være frustrerende at få en aftale i stand. Valgte jeg at besøge stedet i lystrup sen om aften. Stedet ser slidt ud udefra. Jeg bankede forsigtigt på og en brunette åbner døren. Hun hilser pænt med hånd og giver menukortet. Jeg vælger dansk+superfransk til 900 for 15 min. Hun viser mig ind. Rummet er rent og ryddeligt. Der dufter godt og de andre rum er også i tiptop stand. Selve akten gider jeg ikke at skrive om. Pigen er rigtig sød, ikke lækker men heller ikke grim. En køn pige, som kunne være en eller andens kæreste/kone. Hun stønnede lidt falsk, tror jeg, men kiggede ikke på klokken og fik vel 20-25 min istedet for de 15 min. Da jeg var færdig, ringede det på døren, men hun var sød og beroligede mig og sagde det skulle hun nok ordne. Fik et knus og et diskret Farvel. Alt i alt en god oplevelse og jeg vender nok tilbage på et tidspunkt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.