ÅrhusFF83 1 Skrevet 3. August, 2015 Jeg tror det er på tide at bede jer tage debatten om definitonen af ægte biller kontra falske billeder i en ny tråd under generel debat. Gudskelov! Del dette indlæg Link til indlæg
ÅrhusFF83 1 Skrevet 3. August, 2015 (edited) Efter 3 gange at have mødt en pige derude, som intet havde med billedet at gøre, kunne jeg ikke drømme om at besøge stedet - og da slet ikke efter din såkaldte anmeldelse.Lad mig gøre det helt klart, så selv du kan forstå det: Ingen herinde, og slet ikke du, skal blande sig i, hvad jeg (og andre) blander sig i - heller ikke selv om det tydeligvis piner dig, at ingen æder din slet skjulte reklame.Jeg har sædvanligvis et åbent sind, som du efterlyser, men jeg er på vagt, når jeg ser indlæg, som lugter langt væk af noget, som ikke hører hjemme her.Men eftersom du er så glad for din troværdighed forstår jeg ikke, hvorfor du bliver ved at ignorere mit forslag om, hvordan du kunne pynte lidt på den. Jeg er aldeles ikke ude i at lave reklame, og det skal du kraftedeme ikke beskylde mig for! Jeg har forklaret dig, hvad der er galt med dit "såkaldte" forslag, men lad mig gentage for klarhedens skyld: Jeg er IKKE hendes PR rådgiver!!! Hvad fanden bilder du dig ind at kalde min anmeldelse for "såkaldt"? Og hvad fanden er det, der lugter af ikke at høre hjemme herinde? Det er en anmeldelse, blandt en million andre anmeldelser! Du må sgu da selv bestemme om du vil følge den eller ej, det synes jeg, står rimeligt klart... Men det er da klart, at jeg ikke bryder mig om, at du bare angriber mig og min troværdighed på den måde. Og nej, det bestemmer jeg ikke, men jeg har fandeme lov til at fortælle dig, hvad jeg synes om det! Hvis du er ude på at mobbe mig ud af eroguide.dk, så kan jeg glæde dig med, at det virker. Mage til usympatisk tilsvining har jeg fandeme aldrig oplevet før. Det pis gider jeg ikke mere! Tak for lort! Redigeret 3. August, 2015 af ÅrhusFF83 Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 3. August, 2015 (edited) Kurator: Synes du ikke, det er relevant i forbindelse med en anmeldelse af en pige at diskutere, om hendes billeder er ægte? Eller skal anmeldelser stå uimodsagte? Redigeret 3. August, 2015 af FrankJ 1 Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 3. August, 2015 Jeg er aldeles ikke ude i at lave reklame, og det skal du kraftedeme ikke beskylde mig for! Jeg har forklaret dig, hvad der er galt med dit "såkaldte" forslag, men lad mig gentage for klarhedens skyld: Jeg er IKKE hendes PR rådgiver!!! Hvad fanden bilder du dig ind at kalde min anmeldelse for "såkaldt"? Og hvad fanden er det, der lugter af ikke at høre hjemme herinde? Det er en anmeldelse, blandt en million andre anmeldelser! Du må sgu da selv bestemme om du vil følge den eller ej, det synes jeg, står rimeligt klart... Men det er da klart, at jeg ikke bryder mig om, at du bare angriber mig og min troværdighed på den måde. Og nej, det bestemmer jeg ikke, men jeg har fandeme lov til at fortælle dig, hvad jeg synes om det! Hvis du er ude på at mobbe mig ud af eroguide.dk, så kan jeg glæde dig med, at det virker. Mage til usympatisk tilsvining har jeg fandeme aldrig oplevet før. Det pis gider jeg ikke mere! Tak for lort! aften ff83jeg havde for et år siden en ok oplevelse på engtoften med en pige der lignede. Tror at jeg ligesom Frank efter 3 besøg har glemt at lave en anmeldelse mens hit happens.velbekomme og velkommen 8000 1 Del dette indlæg Link til indlæg
ÅrhusFF83 1 Skrevet 3. August, 2015 Jeg sætter meget stor pris på din kommentar, 8000! Tusind tak Jeg har for resten ganske ofte ladet mig inspirere af dine indlæg, så tak for det også. Bedste hilsener Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. August, 2015 Jeg har lavet adskillige anmeldelser af piger fra Engtoften, et par stykker af dem var meget rosende faktisk, feks af Vanessa, og besvaret adskillige efterlysninger gennem tiderne. Jeg har også kommet der en del og er en kendt vellidt person blandt de to ældre blonde tykke kvindelige telefon damer der som oftest er deroppe.Man kan sagtens få gode oplevelser der men når jeg kører derop er jeg indstillet på at jeg 9 ud 10 gange møder en pige som er noget anderledes end det der reklameres for og det er i et omfang som er meget værre end alle andre steder i Århus. På et tidspunkt holdte jeg op med at komme der men pga det ringe udbud i Århus begyndte jeg at komme der igen. Kvaliteten har været let stigende deroppe også.Der har været indlæg fra mange andre herinde der har skrevet det samme gennem tiden om deres annoncer kontra den pige man møder, men som jeg også skriver, så enkelte gange passer annoncen.Men at udråbe stedet til at være stedet i Århus til at være stedet hvor man altid møder en pige der passer 100 % til annoncen så reagerer jeg for det er stedet ikke. Del dette indlæg Link til indlæg
ÅrhusFF83 1 Skrevet 4. August, 2015 Jeg har lavet adskillige anmeldelser af piger fra Engtoften, et par stykker af dem var meget rosende faktisk, feks af Vanessa, og besvaret adskillige efterlysninger gennem tiderne. Jeg har også kommet der en del og er en kendt vellidt person blandt de to ældre blonde tykke kvindelige telefon damer der som oftest er deroppe.Man kan sagtens få gode oplevelser der men når jeg kører derop er jeg indstillet på at jeg 9 ud 10 gange møder en pige som er noget anderledes end det der reklameres for og det er i et omfang som er meget værre end alle andre steder i Århus. På et tidspunkt holdte jeg op med at komme der men pga det ringe udbud i Århus begyndte jeg at komme der igen. Kvaliteten har været let stigende deroppe også.Der har været indlæg fra mange andre herinde der har skrevet det samme gennem tiden om deres annoncer kontra den pige man møder, men som jeg også skriver, så enkelte gange passer annoncen.Men at udråbe stedet til at være stedet i Århus til at være stedet hvor man altid møder en pige der passer 100 % til annoncen så reagerer jeg for det er stedet ikke. Du har allerede reageret, og jeg har gentagne gange forklaret, at jeg ikke var klar over stedets ry. Prøv at læse resten af anmeldelsen, det er det, der er relevant... Jeg har ikke udråbt noget... Jeg har "syntes" noget. Mine indlæg handler ikke om at forsvare stedet, men om at forsvare de dele af min anmeldelse, der på uretfærdig vis lider under mistro pga. diskussionen om billeder. Vær så venlig at lægge den diskussion i graven og læs min redigerende anmeldelse, der omhandler den aktuelle pige på "trods af stedets ry". Jeg ønsker intet andet end at dele min gode oplevelse, og jeg synes, det er voldsomt usympatisk af jer at afvise det så blankt på grund af en petitesse. Eroguide har efterhånden mistet al sin troværdighed for mit vedkommende på grund af denne latterlige urimelige modtagelse, min første anmeldelse har fået. Gad vide hvor mange nye brugere har skyndt sig væk igen på grund af lignende oplevelser... I har i hvert fald fejlet gevaldigt i at følge følgende paragraf:§ 22. Tag godt imod nye brugere, og lad være med beskylde nye brugere for at skrive falske anmeldelser eller efterlysninger. Har du mistanke om en anmeldelse eller efterlysning skulle være falsk, så anmeld de pågældende anmeldelse eller efterlysning til administrationen. Så skal vi nok undersøge nok undersøge sagen nærmere. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. August, 2015 (edited) Jeg har skrevet min holdning og forklaret hvorfor jeg skrev som jeg gjorde. Du starter selv med at udtale dig i din anmeldelse generelt om klinikken og troværdigheden af klinikkens annoncer med ord som jeg og andre ved ikke passer. Havde du holdt dog bare til at fortælle om pigen havde jeg intet skrevet.Men jeg mener ikke det et rimeligt at du generelt tegner et forkert billede af af klinikkens annoncer, det er ikke fair overfor eventuelle kunder til klinikken i fremtiden.Jeg har selv rost piger fra klinikken i anmeldelser og vil sikkert gøre det igen, men jeg medvirker ikke til at der tegnes usandheder om klinikkens måde at markedsføre deres piger på. Så når du absolut havde et behov for at bruge din anmeldelse til at skrive om pigernes annoncer generelt på stedet så kommenterede jeg det.Jeg putter gerne diskussionen i graven som du gerne vil have, hvis du selv gør det også. Redigeret 4. August, 2015 af Aros Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 4. August, 2015 Jeg er fotograf af profession - og når billeder er blevet gennemarbejdet i Photoshop - er det efter min mening falsk reklame, hvorfor jeg aldrig vil sætte mine ben et sådant sted! Jeg har gennem flere år printet billederne ud - og hvis det ikke har svaret til pigen/kvinden er jeg bare gået - det virker hver gang - også i Hamburg og Berlin Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 4. August, 2015 (edited) Jeg er fotograf af profession - og når billeder er blevet gennemarbejdet i Photoshop - er det efter min mening falsk reklame, hvorfor jeg aldrig vil sætte mine ben et sådant sted! Jeg har gennem flere år printet billederne ud - og hvis det ikke har svaret til pigen/kvinden er jeg bare gået - det virker hver gang - også i Hamburg og BerlinHelt enig! Men hvad mener du med, at det virker?Men der ligger jo strengt taget også manipulationsmuligheder i lyslægning, optagevinkel, posering, valg af optik mv. - men så er vi ganske vist lidt langt ude Redigeret 4. August, 2015 af FrankJ 2 Del dette indlæg Link til indlæg
ÅrhusFF83 1 Skrevet 4. August, 2015 Jeg har skrevet min holdning og forklaret hvorfor jeg skrev som jeg gjorde. Du starter selv med at udtale dig i din anmeldelse generelt om klinikken og troværdigheden af klinikkens annoncer med ord som jeg og andre ved ikke passer. Havde du holdt dog bare til at fortælle om pigen havde jeg intet skrevet.Men jeg mener ikke det et rimeligt at du generelt tegner et forkert billede af af klinikkens annoncer, det er ikke fair overfor eventuelle kunder til klinikken i fremtiden.Jeg har selv rost piger fra klinikken i anmeldelser og vil sikkert gøre det igen, men jeg medvirker ikke til at der tegnes usandheder om klinikkens måde at markedsføre deres piger på. Så når du absolut havde et behov for at bruge din anmeldelse til at skrive om pigernes annoncer generelt på stedet så kommenterede jeg det.Jeg putter gerne diskussionen i graven som du gerne vil have, hvis du selv gør det også.Allerede i mit første svar i denne tråd forklarede jeg, at det var en misforståelse, og at jeg altså overhovedet ikke har haft til hensigt at misrepræsentere noget som helst. Det er dig, der af en eller grund bliver ved med at gentage, at det er så utroligt forkert at jeg skrev en ros om stedet generelt, efter jeg om og om igen har forklaret, at det tydeligvis var en fejlagtig vurdering fra min side. Hvor tydeligt er jeg nødt til at forklare mig, før du holder op med at fortælle mig det, jeg allerede mange gange har fortalt dig, at jeg godt ved nu? Min "påstand" som du refererer til skyldes en ærlig fejl. Men dit seneste svar indikerer alligevel stadig, at du tror, jeg bevidst talte usandt om det. Jeg har endnu ikke hørt dig sige, at du forstår, at jeg sagde det, fordi jeg tog fej... Hvis du forstod det, ville du ikke føle dig nødsaget til at gentage dig selv igen. Folk (især klaphatten FrankJ men også lidt dig med din "hmmmmmm" kommentar) bliver ved med at antyde, at jeg på en eller anden måde er partisk i min anmeldelse, og dette synes jeg er ekstremt grov bagvaskelse. Det er min troværdighed, der er blevet røvpulet her, ikke din. Så jeg synes altså, at det er dig der har magten til at lægge diskussionen i graven. For jeg har ikke angrebet dig, og din troværdighed står ikke på spil. Og så en sidste gang for Prins Knud: Jeg TROEDE fejlagtigt, at der var en høj standard på stedet, og jeg BEKLAGER at jeg kom til at misrepræsentere, det var IKKE med vilje! Min anmeldelse er 100 procent oprigtig og velment! Jeg indrømmer, at billedet måske nok er pyntet på med Photoshop, men jeg selv var ikke spor skuffet over at se hende i virkeligheden, jeg synes, hun er lækker og det er ÆRLIG snak! (Jeg har i øvrigt den bedste erfaring af alle på denne tråd til at vurdere det, da jeg tilsyneladende er den eneste, der har set hende nøgen...)Kig nu på resten af anmeldelsen, det jeg var mest imponeret over, var hendes personlighed og selve sexakten.Er det nok til at folk vil tro på mig, eller hvad? Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 4. August, 2015 Allerede i mit første svar i denne tråd forklarede jeg, at det var en misforståelse, og at jeg altså overhovedet ikke har haft til hensigt at misrepræsentere noget som helst. Det er dig, der af en eller grund bliver ved med at gentage, at det er så utroligt forkert at jeg skrev en ros om stedet generelt, efter jeg om og om igen har forklaret, at det tydeligvis var en fejlagtig vurdering fra min side. Hvor tydeligt er jeg nødt til at forklare mig, før du holder op med at fortælle mig det, jeg allerede mange gange har fortalt dig, at jeg godt ved nu? Min "påstand" som du refererer til skyldes en ærlig fejl. Men dit seneste svar indikerer alligevel stadig, at du tror, jeg bevidst talte usandt om det. Jeg har endnu ikke hørt dig sige, at du forstår, at jeg sagde det, fordi jeg tog fej... Hvis du forstod det, ville du ikke føle dig nødsaget til at gentage dig selv igen. Folk (især klaphatten FrankJ men også lidt dig med din "hmmmmmm" kommentar) bliver ved med at antyde, at jeg på en eller anden måde er partisk i min anmeldelse, og dette synes jeg er ekstremt grov bagvaskelse. Det er min troværdighed, der er blevet røvpulet her, ikke din. Så jeg synes altså, at det er dig der har magten til at lægge diskussionen i graven. For jeg har ikke angrebet dig, og din troværdighed står ikke på spil. Og så en sidste gang for Prins Knud: Jeg TROEDE fejlagtigt, at der var en høj standard på stedet, og jeg BEKLAGER at jeg kom til at misrepræsentere, det var IKKE med vilje! Min anmeldelse er 100 procent oprigtig og velment! Jeg indrømmer, at billedet måske nok er pyntet på med Photoshop, men jeg selv var ikke spor skuffet over at se hende i virkeligheden, jeg synes, hun er lækker og det er ÆRLIG snak! (Jeg har i øvrigt den bedste erfaring af alle på denne tråd til at vurdere det, da jeg tilsyneladende er den eneste, der har set hende nøgen...)Kig nu på resten af anmeldelsen, det jeg var mest imponeret over, var hendes personlighed og selve sexakten.Er det nok til at folk vil tro på mig, eller hvad? ÅrhusFF83 lad nu være med at bruge mere krudt på dem, din anmeldelse var fin og var din oplevelse også kan de ellers tage den eller lade være. Stig en hilsen ind fra mig hvis du kommer på stedet igen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
ÅrhusFF83 1 Skrevet 4. August, 2015 Jeg er fotograf af profession kommentar billeder er blevet gennemarbeer i Photoshop - er det efter min mening falsk reklame, hvorfor jeg aldrig vil sætte mine ben et sådant sted! Jeg har gennem flere år printet billederne ud - og hvis det ikke har svaret til pigen/kvinden er jeg bare gået - det virker hver gang - også i Hamburg og BerlinDu har ikke set pigen, så din kommentar er meget generel, og derfor er jeg helt enig med dig. Men der er vel altid en vis margin... Jeg vil gerne understrege for alle herinde, at jeg også går min vej, hvis jeg ikke føler, at billedet er "ægte" reklame. Jeg er lige så kræsen som alle jer andre, og har en ligeså individuel smag som alle jer andre. Jeg har selv oplevet en hel del gange, at en pige, der var blevet rost herinde ikke var noget for mig. Men det har jeg så også betragtet som et spørgsmål om personlig smag. Har du selv haft mulighed for at vurdere om omtalte billede er FOR photoshoppet? Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 4. August, 2015 (edited) Er det nok til at folk vil tro på mig, eller hvad? Nej.Du fortsætter med at gentage dine påstande om, hvor oprigtig og godtroende du er, men der findes næppe mindre objektive sandhedsvidner end dig selv, uanset hvor mange gange du gentager dig selv. Og dine vidnesbyrd bliver ikke mere værd af, at du sviner os andre til, når vi ikke æder dine påstande råt.Jeg og vist også andre har flere gange foreslået dig, hvad du kunne gøre for at styrke din, pigens og stedets troværdighed, men det har du enten afslået eller ignoreret. Så du beder selv om den mistillid.Hvis jeg anmelder en pige positivt, så gør jeg det ikke for pigens eller for stedets skyld, men for at give andre herinde et tip om, hvor de kan få noget godt for deres penge. Og derefter er jeg revnende ligeglad med, om de vil bruge min anbefaling eller ej.Det er du af en eller anden grund ikke. Redigeret 4. August, 2015 af FrankJ 3 Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 5. August, 2015 (edited) Jeg er fotograf af profession - og når billeder er blevet gennemarbejdet i Photoshop - er det efter min mening falsk reklame, hvorfor jeg aldrig vil sætte mine ben et sådant sted! Jeg har gennem flere år printet billederne ud - og hvis det ikke har svaret til pigen/kvinden er jeg bare gået - det virker hver gang - også i Hamburg og Berlinhvor kan du helt præcist finde et sted som ikke manipolerer med fotos ????eller skriver at pigen er 26 når hun er tættere på 36, 28 bliver til 22 osv osv…. sådan er det jo på de fleste annoncer, det gælder østeuropæiske steder så vel som helt danske private steder!!! det virker hver gang???? altså du mener det virker for dig - for det får dem jo ikke til at stoppe med at bruge de fotos, vel ? så smid lige et par link op jeg ved godt det sikkert hører ind under en anden tråd … men nu er den her anmeldelse vel ved at være kørt i en anden retning alligevel PS.min oplevelse af stedet igennem det sidste 8 år har kun været dårlig…..og kan kun sige at hvis de denne gang bruger noget dertilnærmelsesvis ligner hende er det noget nyt og hvis servicen er god er det da helt ekstra ordinært for det sted. Redigeret 5. August, 2015 af thomas 123 Del dette indlæg Link til indlæg
John41 983 Skrevet 5. August, 2015 Jeg tror det er på tide at bede jer tage debatten om definitonen af ægte biller kontra falske billeder i en ny tråd under generel debat. ja, eller under falske anmeldelser 1 Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 233 Skrevet 5. August, 2015 Er jeg den eneste, der synes, hun ser ældre ud på billederne end de opgivne 28 år? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 5. August, 2015 selvfølgelig er hun det ………… ligesom Paty heller ikke er 26…. eller lille julie som jeg ved ikke i hvor mange år blev ved med at være 21 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 5. August, 2015 selvfølgelig er hun det ………… ligesom Paty heller ikke er 26…. eller lille julie som jeg ved ikke i hvor mange år blev ved med at være 21 nu skal man nok være temmelig naiv for at tro på at alder der bliver opgivet passer...samtidig er alle billeder, mere eller mindre pyntet, aut off date eller fake...og det gælder både udenlandske samt danske piger... Del dette indlæg Link til indlæg
ÅrhusFF83 1 Skrevet 5. August, 2015 (edited) Nej.Du fortsætter med at gentage dine påstande om, hvor oprigtig og godtroende du er, men der findes næppe mindre objektive sandhedsvidner end dig selv, uanset hvor mange gange du gentager dig selv. Og dine vidnesbyrd bliver ikke mere værd af, at du sviner os andre til, når vi ikke æder dine påstande råt.Jeg og vist også andre har flere gange foreslået dig, hvad du kunne gøre for at styrke din, pigens og stedets troværdighed, men det har du enten afslået eller ignoreret. Så du beder selv om den mistillid.Hvis jeg anmelder en pige positivt, så gør jeg det ikke for pigens eller for stedets skyld, men for at give andre herinde et tip om, hvor de kan få noget godt for deres penge. Og derefter er jeg revnende ligeglad med, om de vil bruge min anbefaling eller ej.Det er du af en eller anden grund ikke.Okay, Klaphat! Kan du ikke læse eller hvad? Jeg kunne ikke være mere flintrende ligeglad med om du besøger den pige eller ej!!!! Fat det så for helvede!! Det jeg er vred over er IKKE, at du ikke vil følge min anbefaling! Jeg ville give ikke pisse på dig i en ørken på nuværende tidspunkt! Det er dig der tilsviner mig med dine ABSURDE anklager om, at jeg har anmeldt falsk, og det er det ENESTE jeg fucking ikke vil finde mig i!!!! Du er dog det mest afstumpede menneske, jeg nogensinde har diskuteret med. Hvad fanden har jeg nogensinde gjort dig, dit forpulede røvhul?!!! Redigeret 5. August, 2015 af ÅrhusFF83 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 5. August, 2015 Så er det vist på tide at tage debatten i et andet forum.-Ledvogter Del dette indlæg Link til indlæg