Hop til indhold
anmelderen

Nala fra Sexyclub bedste oplevelse nogen sinde

Recommended Posts

http://sexyclub.dk/girls/nala/index.php

Var lige i området her i fredags.

Startede med at ringe, da jeg havde set hendes billeder og tænder på spinkle piger.
Og heldigvis var hun ledig 20 minutter senere.
stort 10 tal på alt, undtagen lejligheden, den var lidt snusket som andre har nævnt, men oplevelsen og pigen.
Billederne gør hende slet ikke fair, hun er meget mere naturlig og lækker live.

havde besluttet mig for fransk/dansk til 700,-
Men da jeg så hende og hvor mega fræk og lækker hun er, og naturlig i sin velkomst opgraderede jeg på stedet til en halv time inkl. det meste :)

hun kom ind og vi startede med at kysse og jeg tog godt fat om hendes vold dejlige lille røv, her stod vi lidt indtil hun kom ud af sin top.
Nu kunne jeg kysse hendes små dejlige bryster (lige som de skal være efter min smag)
for at jeg til sidst løftede hende op og lagde hende på den høje platform/seng.

Listede trusserne af hende og startede med tungen, det virkede som om hun godt kunne lide det, så det fik hun lidt mere af, da jeg selv er helt vild med at smage sådan en lille stram glat mis. :)

efter lidt tid sådan kravlede jeg op og fik gummi på, modtog mit livs bedste blow, efter lidt tid satte hun sig op på mig, jeg er ikke den mindste udstyret fyr, men hun gled nemt ned over mig, og det føltes meget dejligt, kneppede lidt blidt og hårdt lidt tid.
Indtil jeg rullede hende over, uden at komme ud af hende, her efter gik det helt i bund og god kemi.
endte da også med hun kom, hun sagde det selv, og jeg var ikke i tvivl, kunne tydeligt mærke det.
Kort efter kom jeg også og faldt om ved siden af hende begge godt gennem svedte og dejligt afslappede.

Der er her uden sidetilfælde tale om den bedste omgang sex jeg har oplevet hos en gp og tæt på i det hele taget.

NALA er uden sidestykke det frækkeste jeg har oplevet og jeg kommer helt sikkert tilbage igen, trods jeg ellers ynder kun at besøge pigerne én gang.
Men ikke her, hun er stærkt vanedannede, er nu spændt på om næste gang kan leve op til den her gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja hun er dansk.

og for mig var det tungekys.
Men det kommer vist an på kemi, havde taget bad, gjort mig lidt pæn og så tykkede vi begge tykkegummi lige inden. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære anmelder.

Har skønheden tatoveringer eller piercinger (udover den i navlen)? Hun er lækker, men hun modtager mænd sidst i 50èrne?

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha..Måske skulle man prøve en gang.

Så mange dejlige piger hos SC.

Og når det er varmt og sommer bliver man ekstra liderlig..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en lækker lille frækkert. Var en lækker oplevelse da jeg lige var fordi en halv times tid ;-) 

Hun har en rigtig ungpige krop, så hvis man er til det er hun perfekt, slank og spændstig.

Hun har lidt tudser og så en piercing. Og nogle utrolig frække øjne. 

10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...