Hop til indhold
stener

blondiekbh023

Recommended Posts

Ud fra hendes profiltekst vil jeg gætte på, at hun enten er en pro eller en fyr. Men måske ta'r jeg fejl. 

En fyr, hvorfor har du mistanke om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes profiltekst er bare et oplæg til at skrive tilbud om sex. 

Det er et ret typisk move for fyre, der udgi'r sig for at være piger på fora eller i chatrum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har mødt hende. Aftalen var et blowjob med slug i et solcenter. Jeg ankom, men der stod nogle fyre inde i solcenteret og det virkede suspekt. Indtil da havde vi kun kommunikeret på sms, så mistanken om at det var en fyr og røveri osv lurede. Jeg er generelt meget forsigtig, når jeg møder nye på sådanne steder, så jeg ringede op og ville aflyse. En sød pigestemme svarede og kunne sagtens forstå at jeg var forsigtig. Hun foreslog at vi kunne gå ned i hendes kælder i stedet. Hun ville stå i sin gadedør, så vi lige kunne se hinanden an. Hun er ganske køn og helt normal :-)

Jeg fulgte med ned i kælderen, gennem et par gange, godt på vagt efterhånden, gennem cykelkælderen og ind i et lille tørrerum, hvor døren kunne låses. Vi var kun lige kommet ind af døren før hun nærmest overfaldt mig med meget dybe tungekys, pressede mig mod væggen, trak blusen af og bad mig klemme hendes bryster. Hun er meget vild. Hun ville ha jeg skulle smække hende bagi, jeg pressede 2 fingre godt op i hende og hele tiden med våde tungekys. Lidt efter gik hun på knæ og knappede op og tog mig straks dybt i munden. Lækkert vådt blowjob, godt dybt og da jeg tog fat og nærmest bollede hende i munden så dybt jeg kunne var der ingen beklagelser. Til sidst pressede jeg helt i bund og sprøjtede hende dybt i halsen. Hun havde lidt tårer i øjnene men ingen problemer overhovedet. Da hun fulgte mig op på gaden igen, ærgrede hun sig over at vi ikke kunne havde leget mere ( det var så frækt at jeg kom relativt hurtigt) da jeg smagte godt. Det er jo kun snak, men gav alligevel en hyggelig følelse og 10 minutter senere, da jeg var på vej hjem skrev hun en sms med tak for i dag og kom godt hjem :-)

Hun er meget anbefalelsesværdig, men pas nu på hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...