Kafka76 12 Skrevet 2. August, 2015 Jeg læste, at Siam massage i århus vist kunne byde på en pige med store bryster. Er det stadig tilfældet, og er der andre i smilets by med sådanne attributter? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 6. August, 2015 Jeg har da haft fornøjelsen af en af de faste, og lidt ældre, kvinder deroppe, som havde en god håndfuld og som virkede ægte. De havde lige den størrelse der får mig op i det røde felt af liderlighed, når vi nærmer os finalen. En anden af pigerne har også relativt store bryster, som til gengæld virker kunstige og det har desværre ikke samme virkning på mig som de ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samson32 3 Skrevet 8. August, 2015 Har aldrig besøgt Siam i Århus.Er der nogen som har mere info om stedet? Pæne piger p.t?Er det rent og pænt? Kan ikke klare de steder hvor de ikke skifter håndklæder/lagen og der lugter lift for meget af thai mad.Hvilke ydelser tilbyder de? På forhånd tak!vhSamson Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg