indokarami 492 Skrevet 2. August, 2015 Har flere år været stamkunde hos Somkhid Massage - og har ikke valgt at forlade dem. Men skæbnen i dag ville at de ikke tog telefonen.... Havde ondt i ryg og nakke og tænkte at jeg ville have noget massage. Så jeg ringede til dem, desværre uden held. Tænkte jeg havde læst meget godt om NN Massage og det er jo nærmest lige ved siden af. Så jeg ringede dertil og fik tid et kvarter senere.Inden uddybning af selve besøget vil jeg lige komme med en "sjov" observation jeg gjorde mig ved besøget. For det rum jeg var i havde en plakat hængende. Hvorpå der stod "Somkhid Massage"........ jow jow...Men til dagens seance....Ved ankomsten blev jeg henvist til et lille lokale, der ikke var meget større end en telefonboks. Har man klaustrofobi, skal man ikke vælge stedet... men gjorde det egentlig blot lidt mere intimt og hyggeligt, da hun ikke kunne andet end at være tæt på Hun spørger om jeg skal have massage 1 time? Og det siger jeg ja til. Hun forlader lokalet et øjeblik.Briksen kunne jeg godt have ønsket mig var en klassisk briks med hul til hovedet, da jeg synes man kan ligge bedst på dem Men jeg klædte mig helt af og lagde mig på den.Da hun kommer ind igen spørger hun om jeg er ok - og det gør hun så 3 gange mere i løbet af de første 5-10 minutter. Det var jeg Hun placerer et håndklæde på ryggen af mig. Jeg er stor fan af ikke at dække "intime områder", så det passede mig rigtig godt. Og så gik hun i gang med massagen.Ved dog ikke helt om jeg skal kalde det massage. Var mere gnideri end det var egentlig massage. Meget hurtige bevægelser og rigtig meget olie. Det var bestemt behageligt, men ikke ret dybdegående. Og så havde hun en meget mærkelig teknik et par gange på det nederste af ballen. Der var ikke meget pirring i nedre regioner, hvilket jeg da godt kunne savne Da hun kommer til skuldre/nakke tager hun lidt bedre fat og det var ganske godt. Lidt mere ville dog have været bedre...Lidt efter er hun igang med armene og så kommer spørgsmålet "do you want hand? or do you want body to body and samleje?". Jeg var godt nok primært kommet for massagen, men hun så sød ud og stemningen var til mere, så det blev fuld pakke.Hun klæder sig helt af med det samme og fortsætter med massagen. Super behageligt da jeg tidligere har oplevet at "b2b" blot var "bryster på pik" og så tøj på igen lige efter...Op på briksen kommer hun igen og begynder at gnide sin krop mod min. Glider frem og tilbage - b2b efter hensigten. Her var hun absolut på hjemmebane. Og lidt efter bliver jeg bedt om at vende mig om. Og her må jeg sige WAUW!En petit men yderst velskabt krop... alt sad som det skulle. Skønne, små bryster med frække brystvorter. Jeg roste hendes meget smukke krop og spurgte til hendes navn. Her erfarer jeg så, at det var Gip - som jeg har læst en del om herinde... Hun ser forholdsvis ung ud af udseende...Men hun kravler op på mig og fortsætter b2b delen. Dette var yderst kompetent og meget lækkert. Hun havde styr på teknikkerne og udnyttede sin krop fuldt ud. Jeg fik en rigtig god omgang sex i går, men var meget aktiv i det, så i dag ville jeg blot nyde.... også selvom jeg da tænkte om hun skulle slikkes og have den på andre måder. Det gik over i et BJ (som jeg blev overrasket over at hun også havde med - men helt ok! ) . Og kort efter spurgte hun om det var ok at ride... og jo tak! (selvfølgelig med kondom inden BJ...)Hun rider som var hun skabt til det.... og jeg afsluttede med et smil i ansigtet...Derefter fik jeg lidt mere massage inden det sluttede. Var lige i underkanten af den aftalte time.... Lokaler: 6/10 (baseret på størrelsen af det rum jeg var i)Massagen: 7/10 (behageligt, men lidt mere massage og lidt mindre olie ville højne karakteren)Pigen: 8/10 (køn, lækker krop, smilende - kun "primært engelsktalende" trækker ned)Ekstra: 9/10 (frækt og lækkert... lidt pirring før ville sende karakteren til tops) Overall må jeg sige at jeg er ganske godt tilfreds. Ikke sidste gang jeg besøger stedet. Sad også en super køn pige i forlokalet, da jeg gik. Hun ville absolut også være interessant at prøve.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Påudkig 1 Skrevet 2. August, 2015 Dejlig anmeldelse kan du røbe noget om prisen for sådan en times forkælelse? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 3. August, 2015 Lokaler: 6/10 (baseret på størrelsen af det rum jeg var i)Massagen: 7/10 (behageligt, men lidt mere massage og lidt mindre olie ville højne karakteren)Pigen: 8/10 (køn, lækker krop, smilende - kun "primært engelsktalende" trækker ned)Ekstra: 9/10 (frækt og lækkert... lidt pirring før ville sende karakteren til tops) hvorfor trækker det ned at hun taler engelsk ??? og hvor meget trækker det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 3. August, 2015 hvorfor trækker det ned at hun taler engelsk ??? og hvor meget trækker det ? Tjah... det er jo bestemt et plus, når der tales engelsk i stedet for slet ikke....Har blot læst så meget om hende, at jeg havde på fornemmelsen, at hun havde været her i lang tid - og troede egentlig at hun snakkede dansk.Lidt sjovt var det også, at da jeg ringede dertil fik jeg en i røret, der talte flydende dansk - og endda spurgte efter mit navn. Men da jeg kom derind blev jeg jo så mødt af engelsktalende og ikke spurgt til mit navn.Så det er ikke fordi det trækker voldsomt ned - synes blot det er hyggeligt, når de taler dansk. Nærmest uanset hvor gebrokkent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 240 Skrevet 3. August, 2015 var forbi NN her i dag, men gik forgæves to gange !stedet er tilsyneladende meget populært, så nok bedst at ringe førstjeg så de er begyndt at tage mod mobilepay (hvis dette har interesse) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 3. August, 2015 Er der nogen, som ved, at Gib forlader DK den 19. i denne måned? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 3. August, 2015 Hun har oplyst til mig, at hun tager tilbage til Thailand den 10/9, men præcise tider og thaier, er ofte ligesom en flygtig gasart Hilsen Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 240 Skrevet 18. August, 2015 som jeg forstod hende, så flyver hun hjem her i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 18. August, 2015 (edited) Ærgerligt nok for Gib var en super god og sød pige, der mestrede sit fag.Vi må håbe, at der kommer en lige så god, sød og flot pige, som på samme måde kan serviceres os. Redigeret 18. August, 2015 af Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 Ærgerligt nok for Gib var en super god og sød pige, der mestrede sit fag.Vi må håbe, at der kommer en lige så god, sød og flot pige, som på samme måde kan serviceres os.Ja, det er sørgeligt - men godt for hende, at hun skal hjem. Virkede meget træt, da jeg besøgte hende i lørdags,hvor hun fortalte, hvor mange kunder hun havde haft - et antal som jeg finder uanstændigt, når de fleste får denden "fulde" pakke til en tusse. Jeg vil savne hendes massage , som var til UG - hendes søde smil - og den mådesom hun kan tackle en mand i et samleje ... hun er efter min mening ingen FLOT pige - men en sød, god ogdejlig pige - måske lidt for tynd efter min smag God tur hjem til Thailand til Hua Hin - måske du vender tilbagetil DK og .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 807 Skrevet 18. August, 2015 Ja, det er sørgeligt - men godt for hende, at hun skal hjem. Virkede meget træt, da jeg besøgte hende i lørdags,hvor hun fortalte, hvor mange kunder hun havde haft - et antal som jeg finder uanstændigt, når de fleste får denden "fulde" pakke til en tusse. Jeg vil savne hendes massage , som var til UG - hendes søde smil - og den mådesom hun kan tackle en mand i et samleje ... hun er efter min mening ingen FLOT pige - men en sød, god ogdejlig pige - måske lidt for tynd efter min smag God tur hjem til Thailand til Hua Hin - måske du vender tilbagetil DK og ....Ja, sådan er vi jo så forskellige ... jeg synes hun er en meget flot pige, men at hendes massage finder jeg kun værende ok - og det er vel at mærke kun set i sammenhæng med at det ikke er et regulært massagested. Havde det været det så havde jeg fundet hendes massage uacceptabel. Hendes massage er efter min mening mere hyggelig end den er effektiv ...Jeg kan godt forestille mig at hun har haft en del kunder - hun har vel trods alt været den der har haft den største "stjernestatus" i Århus efter at Ten forlod byen ... sidst jeg besøgte hende og spurgte til om hun kom tilbage virkede det som at hun ikke helt havde bestemt sig ... hun virkede ret tøvende da hun sagde måske, så umiddelbart vil jeg tolke det som at sandsynligheden hælder mod at hun ikke gør det ... nu må vi jo bare vente og se ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zorba 53 Skrevet 19. August, 2015 som jeg forstod hende, så flyver hun hjem her i dag Hvad så med Goy - er hun der stadig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 240 Skrevet 24. August, 2015 det skulle jeg mene - jeg har ikke hørt hvornår hun skal hjem igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 24. August, 2015 Aften var der onsdagfik ? Med samme om det var hj eller fuldpakke. Hende der gav pakke tiltalte mig ikke hvorimod hende der kun gav hj var dejlig. Det endte dog kun med massage. Men den var også i topklasse.tror ikke at hun selv ville bryde sig at hive i banditten og fortalte at hun kun gav hj pga kæreste.Men super massage.fik oplyst at der kom en ny pige istedet for gib søndag den 23 augustvenligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaifreak 14 Skrevet 24. August, 2015 Det har jeg også fået at vide og den nye pige der skulle afløse gip skulle efter hvad ejeren fortalte mig være ingen ringere end Day som tidligere har arbejdet i Århus flere gange og er yderst velbeskrevet i andre tråde om n.n massage på oddervej ,og hun er vist savnet af en del ,så der skulle være kvalificeret afløsning for gib på vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdom 1 Skrevet 26. August, 2015 Jeg var på besøge nn massage har være ind hos den lille ny pige , og ja nu er Day = nanny er der også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wagner 3 Skrevet 26. August, 2015 Håber det er den Day som var på Oddervej? tror hun rejste hjem omkring oktober 2014. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaifreak 14 Skrevet 26. August, 2015 Det er det wagner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
proudfucker 6 Skrevet 26. August, 2015 Det er det wagnerså Day er tilbage.. Er det i samme stil/samme menu på programmet som før, eller har hun ændret ydelser??hun har været væk rigtig længe..husker hende som en lækker bisken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg